BMW අක්කි දැකල නැත්තම් මෙන්න බලාගන්න..!!!

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Kohomath naduwa yaddi police karayata adenawa :rofl: Arakitath wandiyak gewanna wei helmet eka ussan giya ekata. E arenna usavi dawasa wenakan lock up inna wena eka thama awula. Kohoma hari traffic karayo dennata baba hambenawa :P

    how?
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    අඩෝ මේකිගේ ඔය ෆොටෝ සෙට් එකේ ඉන්න අනික් සුදු කෙල්ල සිරා ඕයි. මේකිගේ නම් පට්ට නපුරු පෙනුමක් තියෙන්නේ අනික් ෆෝටෝ වල මේකේ නිකන් 10 ට ගනින්න බෑ වගේ හිටියට.
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest

    Oya traffic scene katha karanna giyama lawyersla police karayonwa rata pataloola unta kela karanawa. Othana aniwa okun denna paga ganna aawa kiyala scene ekak yanawa ayith nawaththala thyiyenne car eka check karanna inpasse aththanomathikawa kriya kala kiyala enawa. Anika ganiyekge license ekak aran gihin policiyata enna kiyanna ba eka ganna dhada kola denne nathuwa. Anaachara scene ekak watenawa ;)
     

    achalar

    Well-known member
  • Feb 27, 2009
    1,865
    149
    63
    Sri Lanka
    Me daruwo dennekge Amma kenek..eyage athin tharahakata Hari yam rogi thathwayak Hari nisa waradak wuna thamai..karapu waradata wada Loku danduwak labunane ekata..e athi..apith thawa danduwam denna one na..karunakarala me pic eka ayin karala danna..me wage deyak Heta oyata Hari Mata Hari wenna puluwan..minissu ispirithaale yana ekath hire yana ekath plan karala karanna puluwan deyak nemei..:)

    Policya issaraha pandi wadan danna kalin owa hithanna tibba
     

    achalar

    Well-known member
  • Feb 27, 2009
    1,865
    149
    63
    Sri Lanka
    Lankawe eun BMW ekak Benz ekak gaththama hithan inne load pakir la kiyala.. wena rata wala nam pukatawath ganan ganne na oya wahana -_- honda wade monawa unath
     

    wdpats

    Active member
  • Feb 14, 2014
    679
    41
    28
    Lankawe eun BMW ekak Benz ekak gaththama hithan inne load pakir la kiyala.. wena rata wala nam pukatawath ganan ganne na oya wahana -_- honda wade monawa unath

    wena ratawala alto keli walata ehemada piligenima thiyenne? :shocked::rolleyes::confused:
    :baffled:
    mama me denaganna ahanne.:D
     

    iatkrox

    Banned
    Feb 10, 2012
    129
    9
    0
    Me daruwo dennekge Amma kenek..eyage athin tharahakata Hari yam rogi thathwayak Hari nisa waradak wuna thamai..karapu waradata wada Loku danduwak labunane ekata..e athi..apith thawa danduwam denna one na..karunakarala me pic eka ayin karala danna..me wage deyak Heta oyata Hari Mata Hari wenna puluwan..minissu ispirithaale yana ekath hire yana ekath plan karala karanna puluwan deyak nemei..:)

    well said!! :):):)
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    u kuppahinawak dagena ban nawaththuwe :sorry::sorry:
    :lol::lol::lol::lol:
    kuppa hina damma kiyala unta kuppa kam karanna bane bn :D

    Kohomath naduwa yaddi police karayata adenawa :rofl: Arakitath wandiyak gewanna wei helmet eka ussan giya ekata. E arenna usavi dawasa wenakan lock up inna wena eka thama awula. Kohoma hari traffic karayo dennata baba hambenawa :P
    ???????
     

    Magodis-Thuma

    Well-known member
  • Apr 29, 2010
    1,995
    228
    63
    Magodilanthe
    ළමයට මාස දෙකයි නම් මේ ගෑණිට බේරෙන්න පුලුවන් Postpartum psychosis හෝ Postpartum depression වගේ එකක් තියෙනවා කියලා ඔප්පු කලොත්. BMW එකක් පදින එකේ ඒ වැඩේ කරගන්න නම් ලොවෙත් බැරි වෙන එකක් නෑ.

    Off Topic- ඔබ තුමා වෛද්‍ය අංශට සම්බන්ධයිද?:rolleyes:
     
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    Me daruwo dennekge Amma kenek..eyage athin tharahakata Hari yam rogi thathwayak Hari nisa waradak wuna thamai..karapu waradata wada Loku danduwak labunane ekata..e athi..apith thawa danduwam denna one na..karunakarala me pic eka ayin karala danna..me wage deyak Heta oyata Hari Mata Hari wenna puluwan..minissu ispirithaale yana ekath hire yana ekath plan karala karanna puluwan deyak nemei..:)

    ඇත්ත ඇත්ත....
     

    ishur_j

    Well-known member
  • Apr 1, 2007
    2,827
    412
    83
    avatar409738_8.gif