Kohomath naduwa yaddi police karayata adenawaArakitath wandiyak gewanna wei helmet eka ussan giya ekata. E arenna usavi dawasa wenakan lock up inna wena eka thama awula. Kohoma hari traffic karayo dennata baba hambenawa
![]()
how?
Kohomath naduwa yaddi police karayata adenawaArakitath wandiyak gewanna wei helmet eka ussan giya ekata. E arenna usavi dawasa wenakan lock up inna wena eka thama awula. Kohoma hari traffic karayo dennata baba hambenawa
![]()
how?

Me daruwo dennekge Amma kenek..eyage athin tharahakata Hari yam rogi thathwayak Hari nisa waradak wuna thamai..karapu waradata wada Loku danduwak labunane ekata..e athi..apith thawa danduwam denna one na..karunakarala me pic eka ayin karala danna..me wage deyak Heta oyata Hari Mata Hari wenna puluwan..minissu ispirithaale yana ekath hire yana ekath plan karala karanna puluwan deyak nemei..![]()
Lankawe eun BMW ekak Benz ekak gaththama hithan inne load pakir la kiyala.. wena rata wala nam pukatawath ganan ganne na oya wahana -_- honda wade monawa unath





Me daruwo dennekge Amma kenek..eyage athin tharahakata Hari yam rogi thathwayak Hari nisa waradak wuna thamai..karapu waradata wada Loku danduwak labunane ekata..e athi..apith thawa danduwam denna one na..karunakarala me pic eka ayin karala danna..me wage deyak Heta oyata Hari Mata Hari wenna puluwan..minissu ispirithaale yana ekath hire yana ekath plan karala karanna puluwan deyak nemei..![]()



u kuppahinawak dagena ban nawaththuwe![]()





???????Kohomath naduwa yaddi police karayata adenawaArakitath wandiyak gewanna wei helmet eka ussan giya ekata. E arenna usavi dawasa wenakan lock up inna wena eka thama awula. Kohoma hari traffic karayo dennata baba hambenawa
![]()
ළමයට මාස දෙකයි නම් මේ ගෑණිට බේරෙන්න පුලුවන් Postpartum psychosis හෝ Postpartum depression වගේ එකක් තියෙනවා කියලා ඔප්පු කලොත්. BMW එකක් පදින එකේ ඒ වැඩේ කරගන්න නම් ලොවෙත් බැරි වෙන එකක් නෑ.

Me daruwo dennekge Amma kenek..eyage athin tharahakata Hari yam rogi thathwayak Hari nisa waradak wuna thamai..karapu waradata wada Loku danduwak labunane ekata..e athi..apith thawa danduwam denna one na..karunakarala me pic eka ayin karala danna..me wage deyak Heta oyata Hari Mata Hari wenna puluwan..minissu ispirithaale yana ekath hire yana ekath plan karala karanna puluwan deyak nemei..![]()