BOC බෑන්ක් එකෙන් ලොන් දෙනව කියන්නේ ඇත්තද? බිස්නස් කරන අයට, ලක්ශ 50 වෙනකම්, ඇප කාරයෝ ඕනේත් නැලු 
BOC වැඩ කරන එලකිරි වැසියෙක් දෙන්නකෝ අප්ඩේට් එකක්
BOC වැඩ කරන එලකිරි වැසියෙක් දෙන්නකෝ අප්ඩේට් එකක්

ගිය ආත්මේ කසාද බැඳල නැහැ කියපන්පිස්සුද බං. Leasing එකක් ගන්න ගියා ලිසින් වටිනාකම 50% ට අඩුයි. ගිය ආත්මේ කසාද සහතිකෙත් ඉල්ලුවා
ඒව මචං තමන් 50% රජයෙන් 50% දාලා කරන project.. රජයෙන් උපරිම දෙන්නේ 5යි මම හිතන්නේ.. තමුන්ට ඕනේ නම් වැඩිපුර දාලා කර ගන්න පුළුවන්.ගන්න එවුන් ගන්නවා බං.... කොළඹ එකෙක් පොලි ටනල් එකක් ගැහුවා. ලක්ෂ 5ක් රජයෙන් නිකන්දුන්නා. ඌ කෝටි 30ක විතර දේපල තියෙන එකෙක්. අපේ area එකේ කෘෂි වේසි එව්වා දන්නෙත් නෑ.
Oya Project Gena wisthara Ganna puluwan kohenda ?ඒව මචං තමන් 50% රජයෙන් 50% දාලා කරන project.. රජයෙන් උපරිම දෙන්නේ 5යි මම හිතන්නේ.. තමුන්ට ඕනේ නම් වැඩිපුර දාලා කර ගන්න පුළුවන්.
ගොවි ජන එකෙන් කරනවා. මිරිස් වගේ දේවල් තමයි කරන්නේ.. අපට buyer කෙනෙකුත් සෙට් කරනවා.Oya Project Gena wisthara Ganna puluwan kohenda ?
Thanks machan.ගොවි ජන එකෙන් කරනවා. මිරිස් වගේ දේවල් තමයි කරන්නේ.. අපට buyer කෙනෙකුත් සෙට් කරනවා.