Chanyaa Asylum VISA ගන්න සුපිරිම ගේමක් ගහනව

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,278
    15,370
    113
    කූබියෝ එකේ ගහපු ගේම වගේ සුපිරිම ගේමක් ගහන්නේ. උද්දික පුතාත් ඒ ගේමම ගහලා පැන ගත්තා. දැන් මේකි ජනප්‍රියතාවයත් ගොඩ දාගෙන forces එක්කත් වලි දාගෙන ගේමේ උපරිම ටිකේ ඉන්නේ.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,024
    1
    58,347
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    forces එක්කත් වලි දාගෙන
    මොකක්ද forces එක්ක වලි දාගන්නවා කියන්නෙ?

    You Must Star Wars GIF by Regal
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,615
    75,542
    113
    කූබියෝ එකේ ගහපු ගේම වගේ සුපිරිම ගේමක් ගහන්නේ. උද්දික පුතාත් ඒ ගේමම ගහලා පැන ගත්තා. දැන් මේකි ජනප්‍රියතාවයත් ගොඩ දාගෙන forces එක්කත් වලි දාගෙන ගේමේ උපරිම ටිකේ ඉන්නේ.
    Oya gaanige talks hatiyata ekita tiyena contacts hatiyata karaganna beri deyak ne. Ekita information denna maara set ekak innawalu, expensive dewal denna mara set ekak innawa, bandinna kalin bona photo ehema daala tibba. hena luxury life ekak kiyala pennawana. Eth balan giyama boru pada show wage.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,024
    1
    58,347
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Check her profile. Husband Brigadiar kenek ekka set wela.
    බ්‍රිගේඩියර් කෙනෙක් එක්ක සෙට් වෙලා මිනී මරල අහුවෙලාද? කතාව කෙටියෙන් කියපන්. මට ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එකක් නැති නිසා ඒ ප්රෝෆිල් බලන්න බෑ.
     
    • Like
    Reactions: Ryan08

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,267
    1
    61,694
    113
    Mother Earth
    කව්ද බන් චාන්යා හේරත් කියන්නෙ ? google කරාම sexy කෑල්ලක්නේ බන්
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,278
    15,370
    113
    බ්‍රිගේඩියර් කෙනෙක් එක්ක සෙට් වෙලා මිනී මරල අහුවෙලාද? කතාව කෙටියෙන් කියපන්. මට ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එකක් නැති නිසා ඒ ප්රෝෆිල් බලන්න බෑ.
    homo seen ekak.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,532
    100,708
    113
    ඒක කියෙව්වම මට හිතෙන්නේ උන් හතර දෙනාම එකතු වෙලා මොකක් හරි ගේමක් ගහනවා වගේ.
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,301
    113
    ඔව් අනිවාර්යයෙන්ම දෙන්න ඕනේ මේ ගෑණිට අංගොඩ mental asylum 😂😂
     
    • Like
    Reactions: Flappybird

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,297
    1
    59,380
    113
    Kaduwela
    මුගේ වාසනාවට මේ වගේ ට්‍රැක් හුත්තියෙක්ගෙන් ගැලවෙන්න හම්බ වුනේ🤣
    මේකිගේ ටකරමට මැටල් ගහනවා වගේ වොයිස් එක දරාගෙන මූ කොහොම හිටියද මන්දා.
    දැන් පොඩි කොල්ලො ගගහා යනවා ගෑනියි මිනිහයි දෙන්නම🤣


    https://facebook.com/poorna.s.lekamge

    98Voy7t.png
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,532
    100,708
    113
    මුගේ වාසනාවට මේ වගේ ට්‍රැක් හුත්තියෙක්ගෙන් ගැලවෙන්න හම්බ වුනේ🤣
    මේකිගේ ටකරමට මැටල් ගහනවා වගේ වොයිස් එක දරාගෙන මූ කොහොම හිටියද මන්දා.
    දැන් පොඩි කොල්ලො ගගහා යනවා ගෑනියි මිනිහයි දෙන්නම🤣


    https://facebook.com/poorna.s.lekamge

    98Voy7t.png
    ඌත් දැන් හෑලි දානව මෙකිට වදින්න

    uddika dubai da thawama inne ? mama hithuwe canada gihin kiyala
    උද්දික නෙවෙයි මෙයාගෙ මනුස්සයා ගැන කිව්වේ
    ------ Post added on Mar 2, 2024 at 11:56 AM