කූබියෝ එකේ ගහපු ගේම වගේ සුපිරිම ගේමක් ගහන්නේ. උද්දික පුතාත් ඒ ගේමම ගහලා පැන ගත්තා. දැන් මේකි ජනප්රියතාවයත් ගොඩ දාගෙන forces එක්කත් වලි දාගෙන ගේමේ උපරිම ටිකේ ඉන්නේ.
මොකක්ද forces එක්ක වලි දාගන්නවා කියන්නෙ?forces එක්කත් වලි දාගෙන
මොකක්ද forces එක්ක වලි දාගන්නවා කියන්නෙ?
![]()
Oya gaanige talks hatiyata ekita tiyena contacts hatiyata karaganna beri deyak ne. Ekita information denna maara set ekak innawalu, expensive dewal denna mara set ekak innawa, bandinna kalin bona photo ehema daala tibba. hena luxury life ekak kiyala pennawana. Eth balan giyama boru pada show wage.කූබියෝ එකේ ගහපු ගේම වගේ සුපිරිම ගේමක් ගහන්නේ. උද්දික පුතාත් ඒ ගේමම ගහලා පැන ගත්තා. දැන් මේකි ජනප්රියතාවයත් ගොඩ දාගෙන forces එක්කත් වලි දාගෙන ගේමේ උපරිම ටිකේ ඉන්නේ.
බ්රිගේඩියර් කෙනෙක් එක්ක සෙට් වෙලා මිනී මරල අහුවෙලාද? කතාව කෙටියෙන් කියපන්. මට ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එකක් නැති නිසා ඒ ප්රෝෆිල් බලන්න බෑ.Check her profile. Husband Brigadiar kenek ekka set wela.
homo seen ekak.බ්රිගේඩියර් කෙනෙක් එක්ක සෙට් වෙලා මිනී මරල අහුවෙලාද? කතාව කෙටියෙන් කියපන්. මට ෆේස්බුක් එකවුන්ට් එකක් නැති නිසා ඒ ප්රෝෆිල් බලන්න බෑ.
Ow. monawa wunath Asylum VISA walata one karunu okkoma set danඒක කියෙව්වම මට හිතෙන්නේ උන් හතර දෙනාම එකතු වෙලා මොකක් හරි ගේමක් ගහනවා වගේ.
දැන් අරූ ඩුබායි මුන් දෙන්නත් ඩුබායි යන්න ඉන්නේ.Ow. monawa wunath Asylum VISA walata one karunu okkoma set dan
uddika dubai da thawama inne ? mama hithuwe canada gihin kiyalaදැන් අරූ ඩුබායි මුන් දෙන්නත් ඩුබායි යන්න ඉන්නේ.![]()
ඌත් දැන් හෑලි දානව මෙකිට වදින්නමුගේ වාසනාවට මේ වගේ ට්රැක් හුත්තියෙක්ගෙන් ගැලවෙන්න හම්බ වුනේ
මේකිගේ ටකරමට මැටල් ගහනවා වගේ වොයිස් එක දරාගෙන මූ කොහොම හිටියද මන්දා.
දැන් පොඩි කොල්ලො ගගහා යනවා ගෑනියි මිනිහයි දෙන්නම
https://facebook.com/poorna.s.lekamge
![]()
උද්දික නෙවෙයි මෙයාගෙ මනුස්සයා ගැන කිව්වේuddika dubai da thawama inne ? mama hithuwe canada gihin kiyala
ඌ අකවුන්ට් එක ලොක් කරගෙන නේ ඉන්නේ? උබේ ෆ්රෙන්ඩ් කෙනෙක්ද?ඌත් දැන් හෑලි දානව මෙකිට වදින්න