Comic League SL,,,එලකිරි කොල්ලෙක්ගෙන්
කොල්ල මේ දවස් වල නික්න් ඉන්න නිස තව Comic,, Cartoon,, Animation පිස්සො ටිකක් එක්ක සෙට් වෙලා page එකක් හැදුවා,,
අහුවෙන හැම එකටම FB එකෙ like කරන එකේ මේ page එකටත් like එකක් දාපල්ලා,,
පට්ට් DC සහ Marvel පිස්සො ටිකක් ඉන්නවා ඇඩ්මින් සෙට් එකේ,,
DC from me

මෙච්චර කලක් Elakiri එකෙ ත්රෙඩ් දැම්මා මතක ඇතිනෙ,,කට්ටිය එක්ක හිමිට කරන් යන්න ඉන්නෙ,,
මේකටත් ලයික් එකක් දාපන් මචන්,,
From a EK මෙම්බර්
Comic League SL

https://www.facebook.com/Comic-Lovers-In-Sri-Lanka-684572274977480/timeline/
තාම පටන් ගත්තා විතරයි,,සප් එකක් දියල්ලා එලකිරි කොල්ලනෙ

#Wolverine 3 #Old Man Logan
Join Us,,Be Updated,,,Guys plzzz send fb invitation for ur frndz alsoo

Hail Joker

කොල්ල මේ දවස් වල නික්න් ඉන්න නිස තව Comic,, Cartoon,, Animation පිස්සො ටිකක් එක්ක සෙට් වෙලා page එකක් හැදුවා,,
අහුවෙන හැම එකටම FB එකෙ like කරන එකේ මේ page එකටත් like එකක් දාපල්ලා,,
පට්ට් DC සහ Marvel පිස්සො ටිකක් ඉන්නවා ඇඩ්මින් සෙට් එකේ,,
DC from me


මෙච්චර කලක් Elakiri එකෙ ත්රෙඩ් දැම්මා මතක ඇතිනෙ,,කට්ටිය එක්ක හිමිට කරන් යන්න ඉන්නෙ,,
මේකටත් ලයික් එකක් දාපන් මචන්,,
From a EK මෙම්බර්
Comic League SL


https://www.facebook.com/Comic-Lovers-In-Sri-Lanka-684572274977480/timeline/
තාම පටන් ගත්තා විතරයි,,සප් එකක් දියල්ලා එලකිරි කොල්ලනෙ


#Wolverine 3 #Old Man Logan
Join Us,,Be Updated,,,Guys plzzz send fb invitation for ur frndz alsoo


Hail Joker


Last edited:




