Depress තියෙන කොල්ලෙක්ව ගොඩ දාන්න Help එකක්.

mr.bauwwa

Well-known member
  • May 15, 2017
    1,933
    1,351
    113
    අර හුත්තවල් මෙ හුත්තවල් කර කර ඉන්න එපා.ඔකව psychiatric කෙනෙක් ගාවට එක්කන් පලයන් බය නෑතුව. Dr(Mrs) A.K.D. Aruni Thushara Abeysinghe.මෙයා ගොඩක් හොදයි. අපි කටින් කියල හිත හදන එවා තවකලිකඉ බන්
    umbata experience tiynawada me gena? visthara kiyahanko?
     

    lovethebomb

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    4,797
    9,183
    113
    පරිණත විදිහට එම්පතයිස් (සිම්පති නෙමේ) කරන්න පුලුවන් තත්වෙට වටේ ඉන්න යාලුවො ටික ඉන්නවනම් ඩිප ගහපු මනුස්සයෙක්ට තව ටිකක් ලේසි වෙනව ගොඩ එන්න. සීරියස් කේස් එකක් නම් කවුන්සලින් වලට යවන්න දෙපාරක් හිතන්න එපා.
    1 . පුළුවන් තරම් ඒ කෙනා එක්ක කතා කරන්න.
    2 . බනින්න යන්න එපා.
    3 . ඒ කෙනාගේ තත්වය අපිට තේරෙනවා කියන දේ එයට තේරෙන විදියට වැඩ කරන්න.
    4 . තරහ ගන්න එපා එක තත්පරයක්වත්.
    5 . කෙල්ල නැති උනත් අනිත් අය (ගෙදර අය, යාලුවෝ) ලග ඉන්නවා කියල තේරුම් යවන්න ඕන
    6 . උපදෙස් දෙන්න නම් එපා මුලින්. මුලින් කොල්ලව සාමන්‍ය තතවයට් ගන්න.
    7. අනිත් එක ඒ කොල්ල විදවන ප්‍රශ්නේ ගැන කොල්ල කැමති නම් කතා කරලා. ඒ අතරේ ඒ කෙල්ල නෙවෙයි ජිවිතේ කියල උටම තේරුම් ගන්න දෙන්න ඕන.
    8. අපි කෙල්ලට බනින්නවත් හොද කියන්නවත් හොද නැ.
    Beautiful!
     
    • Like
    Reactions: aneasarayana

    Ramiel

    Well-known member
  • Nov 21, 2015
    4,816
    11,815
    113
    arrack.jpg
     

    DJLEOx78

    Well-known member
  • Jun 10, 2012
    7,324
    2,614
    113
    Colombo
    oka lesi sellamak nemei. depression thiyena ekata hithenne marena eka thamai me duka nathi karaganna thiyena ekama solution eka kiyala. loku wedak nathi ekek nam gym ekka palayan. yaluwo set ekak set unanam hodai.
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura


    උට මොනාහරි උදව්වක් කරපන්.හරි දෙයක් ඩොකෙක් ගාවටවත් එක්ක පලයන්.මේ සීන් බලපන් පට්ට දුකයි මේවගේ දෙයක් හතුරෙක්ටවත් වෙන්න හොද නෑ
     
    • Like
    Reactions: asylum

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    @sumanapalagoiya පව් බන්. ඕක තියෙන එකාට අවබෝධයක් නැති උනාට ඌ සෑහෙන්න දුකක් විඳිනවා. ගොඩක් වෙලාවට තමුන්ම තමයි ගොඩ එන්න ඕනේ. ඩොකෙක් ගාවට එක්කන් පලයන්. හෝමෝන සමතුලිත කරන්න බෙහෙත් දෙයි.ඕවගේ අතුරු අබාධ නම් එමටයි.
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    Ubala uth ekka poddak set wela katha krpn set wena hama welawkm wge. mtth oka ohomma unaa. corona kale ade mai htye fuk wela. porata aluth dewal tikak try krnd set krhn. pothak kywnd, journaling, meditate krnd wge. habai itin corona kale kynne dan masa 10k 12k wtr wenwne, dan nn awl 70% wtr wge nathi wela tynd one, thama hdtm seen ek tye nn counseling thama recommended.
     
    • Like
    Reactions: asylum and NRTG