Elakiriයේ සිව් වසක් ගෙවුනි. වර්ථමානය මගේ ඇසින්

Mr.Tom

Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    Wisthra kiyanam aiye ..prashna godakma adu une na eeth thrmak shape aa unata awul mama yantham gemak ghagena yanwa aiuee..oyata wisthra kiyanamkoo nidahasee

    ඒ දවස්වල ආවේගයෙන් කතා කලාට සමාවෙන්න ඕනේ. ඇත්තටම මල්ලි උඹ හොද කොල්ලෙක්. ඉක්මනින් හැමදේම විසදගන්න ලැබෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    සුබපැතුම් ටොමයියේ.ඔයාගේ ත්‍රෙඩ් වලින් මමත් සෑහෙන දේවල් ඉගෙනගත්තා.ඉස්සරහටත් හොඳ ත්‍රෙඩ් දාන්න වාසනාව ලැබේවා කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා.

    :D බොහෝම ස්තූති මල්ලි.
     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    Msg karanna labuneth eka dawasai.Eda danagatta uba niyama kollek kiyala.Mechcharakal wagema tawa hoda thread daanna wish karanawa.
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    5732.jpeg


    Thanks bro :D
     

    Gayan_BC

    Well-known member
  • Jan 28, 2012
    5,967
    847
    113
    Everywere
    ඒ දවස්වල ආවේගයෙන් කතා කලාට සමාවෙන්න ඕනේ. ඇත්තටම මල්ලි උඹ හොද කොල්ලෙක්. ඉක්මනින් හැමදේම විසදගන්න ලැබෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා.

    Mata ehema deyak mathaka na ne pissuda aiyee..oya magema sahodryek wagee kawadawth dakalawath nathi unata..thnxx aiye..balamukoo hamadeyakma kaleth ekka wisadeyi kiyala blan innwa..
     

    Mr.Tom

    Well-known member
  • Mar 1, 2013
    18,349
    3,725
    113
    EK Automobile
    Mata ehema deyak mathaka na ne pissuda aiyee..oya magema sahodryek wagee kawadawth dakalawath nathi unata..thnxx aiye..balamukoo hamadeyakma kaleth ekka wisadeyi kiyala blan innwa..

    ආවේගය කිව්වේ හිතවත් කමට ඇතිවෙන ආවේගය තමයි මල්ලි. :)
    ඔව් මල්ලි. කාලය ප්‍රශ්න ඇති කරනවා වගේම විසදනවා.
     

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    මගෙ කිරියෙ කාලය තුල කතා බහ කරපු ඉතාමත් හොද සාමාජිකයෙක් ටොම්. වාහන ගැනිමෙදි අහපු දෙවල් වලට දුන් සහයට ගොඩක් ස්තුතියි.


    You must spread some Reputation around before giving it to Mr.Tom again.