Elakiri එකේ එදාමෙදාතුර වෙච්ච විශේශ සිදුවීම්

JuZe_BaNda

Well-known member
  • Mar 8, 2018
    1,515
    1,504
    113
    අර තව බුවෙක් ලියලා තිබ්බා නේද කථාවක් කෙල්ලෙක්ව දා ගන්න එකක්.. ලස්සනට ලියලා තිබ්බේ කියවද්දි මැවිලා පේන විදියට.. අන්තිමට climax එකේදී බුවා මිසින්ග්....
     

    bestdivx

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    1,814
    1,350
    113
    Cryptosphere
    Ai Lich elakiriya kadan giya eka.
    Thawa dil ge cancer seen eka.

    E kale nagala giya seen.
    උබලට තමා මතකයි නේ Lich :lol:, පොර දැන් fake එකකින් බහිනව ඇති.

    උබලට මතකද AtulaSiriwardane මූත් ඒ කලේ හොදට බයිට් වුන එකෙක්. හරියට එරොසන් වගේ.
     

    bestdivx

    Well-known member
  • Dec 17, 2007
    1,814
    1,350
    113
    Cryptosphere
    Oya 2008 2009 kale kollo elakiri eke bahala wada karapu kalayak wenna athi issara mn dakka kolaba thappawala spray karalath thibba elakiri.com kiyala
    ඔව් මචන් ඒ කාලෙ තමා. අපි ඉතින් සින්දු ඩවුන්ලෝඩ් කරන්න Elakiri ආපු කොල්ලොනෙ. දැන් ඉතින් දරු මල්ලො ඉන්න ඩැඩී ල.
     

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,409
    19,583
    113
    Colombo
    ඇයි අර මැලේසියන් ප්ලේන් එක අතුරුදහන් වුනු කාලෙ ලංකාවෙ ඉඳං ත්‍රෙඩ් දාගෙන ඒක හොයපු එක
    තව අර කවුදෝ රතුමිරිස් හුටපටයක් එක්ක බඩේ ගිනියම සීන් එකට ත්‍රෙඩ් දාපු එක
    ඇන්ටිවයිරස් හදලා මොකක් හරි ජිල් බිරිස් එකක් කරපු කවුරුහරි ලිඳේ වැටුන වගේත් මතකයි

    තව අර X අවුරෝරා සීන් එක ඇදුනෙ එලකිරියෙද, මට හරියට මතක නැහැ
    රණරාල කියලා ඩයල් එකක් ඇවිත් IJTS එක ලිඳේ දැම්මෙ එලකිරියෙද බ්ලොග් එකකද
     
    Last edited:

    CGW

    Active member
  • May 19, 2020
    134
    152
    43
    Sri Lanka
    උබලට තමා මතකයි නේ Lich :lol:, පොර දැන් fake එකකින් බහිනව ඇති.

    උබලට මතකද AtulaSiriwardane මූත් ඒ කලේ හොදට බයිට් වුන එකෙක්. හරියට එරොසන් වගේ.
    Athula Siriwardhana මගේ FB එකෙත් හිටියා කාලයක්. පොරට science පෙන්නන්න බෑ. ටික කාලයක් friend list එකේ තියන් හිටියා මෙහෙම අදහස් තියෙන මිනිස්සුත් ලෝකෙ ඉන්න බව තෙරුම් ගන්න. පස්සේ unfriend කරලා දැම්මා.

    තව ආස කරපු thread කිහිපයක් තමයි රත්තරන් ගෙ ලක්ශ 10න් දියුනු වෙන හැටි කියලා දුන්න thread එක සහ ඒ motivational thread series එක. කාලයක් මම ඒ ආටිකල් print කරලා file එකකත් දාගෙන හිටියා.
     
    Last edited:

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    2011 දි එලකිරි එක ඩවුන් උනා මාස 2ක්ද කොහෙද ඊට පස්සෙ එලකිරි එකේ මෙම්බර් කෙනෙක් ෆේස්බුක් ගෘප් එකක් හැදුවා එලකිරි නසරානි කියලා සයිට් එක අප් වෙනකන් කට්ටියට චැට් කරන්න. පස්සෙ ඒක රියල් එලකිරි සයිට් එකට වඩා ජනප්‍රිය උනා ඒක නිසා වහල දාන්න සිද්ද උනා.