EUR/USD mara down ekak ne machoooooooooo![]()
ow EUR/USD main trend eka dan sell ekak vidihata thama tiyenne dan sell karanna eka tham agata guna
1.3125 ta wage bahinda eda tiyanwaEUR/USD mara down ekak ne machoooooooooo![]()
1.3125 ta wage bahinda eda tiyanwatawa pip 10 k down wunoth $10 k iwaraiow EUR/USD main trend eka dan sell ekak vidihata thama tiyenne dan sell karanna eka tham agata guna1.3125 ta wage bahinda eda tiyanwa


tawa pip 10 k down wunoth $10 k iwarai![]()

1.3036 wunoth tawa $20 k iwarai .eka thamai ban .100X tiya 50x wath hoda na

1.3036 wunoth tawa $20 k iwarai .eka thamai ban .100X tiya 50x wath hoda na

bump
_____________________
You're never a loser until you quit trying.![]()
![]()

$45 k lost wuna .![]()
eka tamai uba haddici wenwa anika tamai high leberge trade karanwa...