etoro එකේ trade කරන විදියහ මුල ඉදලා ඉගෙන ගන්න එන්න

jimba

Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    naha :no::no: ,eye balan idiya idiya ara ganata awe na .ada ekak damma .sell pattata danatanam lost .eur/usd bahi kiyala hitanawa

    aprade 1.3250 tama bassa pips 12i wenas une..hariyatma etin machn a ganta enne ne..pips 10k 20 ne wenas unee..trade 1k karanna tibbe:yes:
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    2zyftpg.png
    machan meke minimum diposit eka kiyada ??
    mamath kamathi wadeta atha gahanna..
    mama nokarapu ekama deth oka bn..
    anith hama krametama online money earn karanawa.

    ..................................................​
     

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    machan $50 dala mokada karanna one kiyanna puluwanda ??
    oka dala bala idillak da thiyenne ?? koi wage waladi da sell / buy karanna one..

    machn uba 1st etoro a/c1k haduwada? hadla nattanm hada ganna.... trend eka diha balla trade karanna mage thread eke antimata tiyanwa chart ehmma ganna vidiha poodak ballna..
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    machn uba 1st etoro a/c1k haduwada? hadla nattanm hada ganna.... trend eka diha balla trade karanna mage thread eke antimata tiyanwa chart ehmma ganna vidiha poodak ballna..

    2zyftpg.png
    Machan acc ekak hadana kota karnna vishesha dewal thiyenwada ?? ube referral link eka dipan..
    mama eken yannam.

    ..................................................​