nahatrade karada? profit gattada? mamadan trade 1k opn kara 1.3353 seel kara![]()

,eye balan idiya idiya ara ganata awe na .ada ekak damma .sell pattata danatanam lost .eur/usd bahi kiyala hitanawanaha,eye balan idiya idiya ara ganata awe na .ada ekak damma .sell pattata danatanam lost .eur/usd bahi kiyala hitanawa
naha,eye balan idiya idiya ara ganata awe na .ada ekak damma .sell pattata danatanam lost .eur/usd bahi kiyala hitanawa

machan meke minimum diposit eka kiyada ??
mamath kamathi wadeta atha gahanna..
mama nokarapu ekama deth oka bn..
anith hama krametama online money earn karanawa.
..................................................

50$ machn![]()
machan $50 dala mokada karanna one kiyanna puluwanda ??
oka dala bala idillak da thiyenne ?? koi wage waladi da sell / buy karanna one..
machn uba 1st etoro a/c1k haduwada? hadla nattanm hada ganna.... trend eka diha balla trade karanna mage thread eke antimata tiyanwa chart ehmma ganna vidiha poodak ballna..