etoro එකේ trade කරන විදියහ මුල ඉදලා ඉගෙන ගන්න එන්න

jimba

Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    etoro eken masekata kiyak withara hoyanna puluwanda ?

    machn eka teeranya wenne, oya trade karanna amount eke gana anuwai,
    trade karanna leverge eka anuwai & oya kochara pips ganak profit gannwada kiyala

    EX: if u trade 100$ with 10X leverge with 40pips u can make 4$ profit per day
     

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    හෙට පාන්දර උදේ 3.30ට FOREX market එක sri lankan time එකෙන් open වෙනවා!
     

    paragon123

    Member
    Jan 20, 2012
    72
    1
    0
    bump

    _____________________
    You're never a loser until you quit trying.
    happy8se.gif
    happy8se.gif