etoro eken masekata kiyak withara hoyanna puluwanda ?
machn eka teeranya wenne, oya trade karanna amount eke gana anuwai,
trade karanna leverge eka anuwai & oya kochara pips ganak profit gannwada kiyala
EX: if u trade 100$ with 10X leverge with 40pips u can make 4$ profit per day





