eika deactivate karan nath puluwan daa kohomada password eika amathaka wennee naa nee![]()








lol. ekanan aththa thamai ban. mulinma dawasak withara amaruwen control eke hitiya. but da ehema aulak na ban. nathi ekama hodai kiyala hithenawa
![]()
mamath net hitiyoth aniwaa fb yanawaa godak wela eike log wela innawaa wena wada wadi wana tharamata mekata eina kalaya nam adu kara ganna puluwan 

passe mama fake account ekak hadagena ohee inwa thaniwama, mage pic ekak dannath widiyak na kellage yaluwo dawasa gaane mawa search krnwa, dawasak mama nikamata mage account eka reactive kara winadi 5k giye na aye deactive kara, menna yako peya bagekin meki mata kynawa ai fb giye mama epa kyla tiyenwa neda ohoma ohoma henaaaaaaa seen ekak giya :O.. passe mama fake account ekata wela ohe hitiya ban!