FIT Course එකට රෙජිස්ටර් වෙන්නෙ කොහොමද?

ThisaraMalintha

Well-known member
  • Nov 16, 2015
    8,612
    7,331
    113
    ගෙදර
    FIT Course එකට රෙජිස්ටර් වෙන්නෙ කොහොමද?

    FIT වෙබ් සය්ට් එකේ තියෙන application එක print කරල පුරවල payment vouchers 4 පුරවල තැපැල් කරන්න ඔින නේ? වෙබ් සය්ට් එකේ instructions වල online register wena කතාවක් තියෙනව.කොහොමද online register වෙන්නෙ?
     

    masterit

    Active member
  • Feb 19, 2014
    566
    145
    43
    Registration Form 1i payment vouchers tikai download karala print karanna. passe e okkoma fill karanna. payment voucher eka Peoples Bank ekata pay karanna. ethakota un aai ubata Candidate copy ekai EDC copy ekai dei. e deken EDC copy ekai fill karapu Registration Form 1i EDC ekata gihin denna.
     

    ThisaraMalintha

    Well-known member
  • Nov 16, 2015
    8,612
    7,331
    113
    ගෙදර
    Registration Form 1i payment vouchers tikai download karala print karanna. passe e okkoma fill karanna. payment voucher eka Peoples Bank ekata pay karanna. ethakota un aai ubata Candidate copy ekai EDC copy ekai dei. e deken EDC copy ekai fill karapu Registration Form 1i EDC ekata gihin denna.

    Thanks mcn:)

    Online apply karanna ona seen ekk nadda ehenm?
     
    Last edited: