Guys, කොහොමද skrill or neteller account එකකට සල්ලි transfer කරගන්නෙ.

KawudaOiBoy

Well-known member
  • Apr 27, 2017
    347
    292
    63
    Guys, මම අලුතින් Skrill, neteller accounts දෙකක් හැදුව. but ඇක්ටිව් කරගන්න විදිහක් නැහැ $10 account එකට deposite කරන්නෙ නැතුව. දන්න කෙනෙක් ඉන්නව නම් වැඩේ කරන විදිහ කියල දෙන්න පුලුවන්ද?? Big help guys !!
     
    • Like
    Reactions: LkChapo