1788 නම්බර් එකට ගන්න අමාරුයිනෙ
WhatsApp චැට් එකක් තිබුණට අපි දාන මැසේජ් වලට රිප්ලයි නෑ
ඩයලොග් මොබිටෙල් වගේ අපිට ලොග් වෙලා බලන්න සයිට් එකකුත් නෑ මුන්ට
සල්ලි කැපෙනව දවසට රුපියල් 16 ගාණෙ vas fee කියල
මොබයිල් ඇප් එකෙන් හදාගන්නත් බෑ
සල්ලි කැපෙන active සර්විස් එකක් මොකුත් පෙන්නන්නෙ නෑ
WhatsApp චැට් එකක් තිබුණට අපි දාන මැසේජ් වලට රිප්ලයි නෑ
ඩයලොග් මොබිටෙල් වගේ අපිට ලොග් වෙලා බලන්න සයිට් එකකුත් නෑ මුන්ට
සල්ලි කැපෙනව දවසට රුපියල් 16 ගාණෙ vas fee කියල
මොබයිල් ඇප් එකෙන් හදාගන්නත් බෑ
සල්ලි කැපෙන active සර්විස් එකක් මොකුත් පෙන්නන්නෙ නෑ
