Brand new nam oya ganata godak labai!(habai dan yanne Intel core 2 Duo processors thama)...
මචං ලැපක් ගත්දි උබේ අවශ්යතාවන්ට අනුව ගනින්..මං දෙන උපදේශයනම් රැම් & හාඩ් අප්ග්රේඩ් කර ගතහැකී..ඒත් ප්රොසා එක බෑනේ...ඒකත් හිතපං..
මචං ලැපක් ගත්දි උබේ අවශ්යතාවන්ට අනුව ගනින්..මං දෙන උපදේශයනම් රැම් & හාඩ් අප්ග්රේඩ් කර ගතහැකී..ඒත් ප්රොසා එක බෑනේ...ඒකත් හිතපං..
brand new machan with one year hp warranty. amd hodada?

Price is Good![]()

machan accer kohomadamachan matanam HP epa wela thiyanna eath ithin umbe budget ekata galapena eka epaya ganna AMD dan aulak na issara kattiyage mathayak thibuna AMD ikmanata sauththu wenawa kiyala AMD company eka wahuna nane. HP wala gana itharai ban anith wada karaganna giyama bada kadanawa.