<LAPTOP HELP>

janaka33

Member
Feb 12, 2008
4,182
94
0
Kandy
HP G60t Laptop 16" Dual Core 3GB 320GB HDMI G60-243CL
processor type: AMD Turion 64 X2
processor speed: 2.1Ghz
Memory:3 GB
Hard drive capacity:320Gb
screen size:16 inch
DVD+/-RW

meka 65000/= ganna puluwan
me laptop eka kohomada hodaida machanla? :)
 

amila_90210

Member
Jul 5, 2008
17,444
436
0
෴පද පේළී෴
මචං ලැපක් ගත්දි උබේ අවශ්‍යතාවන්ට අනුව ගනින්..මං දෙන උපදේශයනම් රැම් & හාඩ් අප්ග්‍රේඩ් කර ගතහැකී..ඒත් ප්‍රොසා එක බෑනේ...ඒකත් හිතපං..
 

nismok

Well-known member
  • Jun 27, 2008
    9,377
    672
    113
    මචං ලැපක් ගත්දි උබේ අවශ්‍යතාවන්ට අනුව ගනින්..මං දෙන උපදේශයනම් රැම් & හාඩ් අප්ග්‍රේඩ් කර ගතහැකී..ඒත් ප්‍රොසා එක බෑනේ...ඒකත් හිතපං..

    It is Upgradeable (*not all)
     

    janaka33

    Member
    Feb 12, 2008
    4,182
    94
    0
    Kandy
    මචං ලැපක් ගත්දි උබේ අවශ්‍යතාවන්ට අනුව ගනින්..මං දෙන උපදේශයනම් රැම් & හාඩ් අප්ග්‍රේඩ් කර ගතහැකී..ඒත් ප්‍රොසා එක බෑනේ...ඒකත් හිතපං..

    eekiyanne gana eka padui da machan?
     

    aragon

    Well-known member
  • Oct 16, 2008
    9,349
    978
    113
    38
    Machan price eka nam hodai, 65k shape...
    Eth prosessor eka ube requirements walata gelapenawanam ganin...
     

    wisal

    Member
    Jul 2, 2009
    7,624
    759
    0
    Israel
    machan matanam HP epa wela thiyanna eath ithin umbe budget ekata galapena eka epaya ganna AMD dan aulak na issara kattiyage mathayak thibuna AMD ikmanata sauththu wenawa kiyala AMD company eka wahuna nane. HP wala gana itharai ban anith wada karaganna giyama bada kadanawa.
     

    janaka33

    Member
    Feb 12, 2008
    4,182
    94
    0
    Kandy
    machan matanam HP epa wela thiyanna eath ithin umbe budget ekata galapena eka epaya ganna AMD dan aulak na issara kattiyage mathayak thibuna AMD ikmanata sauththu wenawa kiyala AMD company eka wahuna nane. HP wala gana itharai ban anith wada karaganna giyama bada kadanawa.
    machan accer kohomada