<LAPTOP HELP>

OptiplexFx

Member
May 29, 2009
2,568
44
0
cyberspace
AMD Turion 64 X2 walata wada Intel Core 2 ekak ganna puluwan nam hondai, namuth AMD Turion ekath naraka naa (gaane hatiyata nam laabai). AMD wala performance same speed Core 2 Duo ekakata wada adui, power efficiency ekath poddak withara adui (ee kiyanne battery life eka adui), poddak withara rath wennath balanawa. Namuth aluth Turion Ultra (ZM-xx) series CPUs power consumption and heat athin parana Turion CPUs walata wada hondai. Specs check kalahama peena widihata G60-243CL eke thiyenne RM-72 CPU eka (not the ZM series):dull:, namuth kamak naa.

Screen size eka 16 kiyanne laptop eka godak lokui, barath wadi..:( Nitharama ehe mehe geniyanna idea ekak thiyanawanam 14" wage ekak ganna eka hondai.