thanks, brother. the position is system engineer/administrator in a bank. I just wanted to express the average amount
90K -100K wage wei. Senior nam 110K wage.
Banks wala padi tikak adui.
thanks, brother. the position is system engineer/administrator in a bank. I just wanted to express the average amount
උබ කියන්නේ රු 90 000 ක් ලක්ශයක් වගේද ?90K -100K wage wei. Senior nam 110K wage.
Banks wala padi tikak adui.
I think it is Annual salary (before tax) : 90K NZDඋබ කියන්නේ රු 90 000 ක් ලක්ශයක් වගේද ?![]()
ඒ කියන්නේ ආසන්නව ලංකාවෙ මුදලින් මාසෙකට මි. 1.4ක්...I think it is Annual salary (before tax) : 90K NZD

33% taxඒ කියන්නේ ආසන්නව ලංකාවෙ මුදලින් මාසෙකට මි. 1.4ක්...![]()
130k damma. balamu sure na90K -100K wage wei. Senior nam 110K wage.
Banks wala padi tikak adui.
yes, take home pay eka 1M+ wage wewi LKR walin. Thinking about your salary in LKR makes sense only if you are working remotely from SLඒ කියන්නේ ආසන්නව ලංකාවෙ මුදලින් මාසෙකට මි. 1.4ක්...![]()
yes, marginal 33% wage rate ekak yanawa. It is not flat 33% I think.33% tax
visa hambenda minimum kiyak oneda? 61.xx per hourda?130k damma. balamu sure na
elama. un 130 dunnoth ubath direct resident130k damma. balamu sure na
