PC එක තනිවම ඇසෙම්බල් කරගෙන වින්ඩොව්ස් දාන හ

champi159

Member
May 23, 2011
178
9
0
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
 
Dec 4, 2011
99
8
0
hodai... :)
( hodai kiwwata mata pissu wage meka kiyawala... :O
mama dan ne ne me com eka atule tiyena melo deyak.. :D
weda karanna nam dannawa :P