Peugeot 3008 Million ??? đŸĢŖđŸĢŖ

emoboy

Well-known member
  • Oct 1, 2015
    2,244
    2,919
    113
    āļŊāļšāˇŠāˇ‚ 80āļ§ 85āļ§ āļœāˇ’āļē āļ’⎀ āļąāˇšāļ¯ āļšāˇ’āļēāļŊ āļ¸āļ­āļšāˇŠ ⎀⎙āļąāļšāˇœāļ§

    IMG_20240529_220143.jpg
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    wahana import. karanna dunnama owa ganata bahiy

    oka awe 95-100ta wagehabai ekale dollar ekath 200k wagene, dan nikamata 300ta ganan hadthuwath oni nam 150k wagene brand new aran tiyenne
    anika dan 4 years paranai
     

    cuteoz

    Well-known member
  • Jan 29, 2009
    8,997
    1,550
    113
    wahana import. karanna dunnama owa ganata bahiy

    oka awe 95-100ta wagehabai ekale dollar ekath 200k wagene, dan nikamata 300ta ganan hadthuwath oni nam 150k wagene brand new aran tiyenne
    anika dan 4 years paranai
    It was worth max 8 million, now it’s inflated, if people have enough money to burn go ahead and burn your money on worthless shit
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,200
    3,169
    113
    wahana import. karanna dunnama owa ganata bahiy

    oka awe 95-100ta wagehabai ekale dollar ekath 200k wagene, dan nikamata 300ta ganan hadthuwath oni nam 150k wagene brand new aran tiyenne
    anika dan 4 years paranai
    Japan walin import karana ewage loku wenasak wena ekak na. Dan JPY eka godak ma adu wela tiyenne
     
    • Like
    Reactions: roj

    Similar threads