Photoshop වැඩ්ඩො හෙල්ප් ප්ලීස්.........
මේ වගේ ඉමේජ් එකක් හදන්නේ කොහොමද බන්..tutorial එකක් තියෙනවා නම් එවහල්ලකෝ....
filter එකක් දාල වගේ නේ.

Filter + outline custom draw karala wage
boho durata eeka wenna oona
nethnam ithin vector illustrate karala oya wage grungy paper ekakata merge karannath puluwan.habai ehema kalaa kiyalanam hithanna bee
bump
pop art or Comic Cartoon Action ekak wage..
ohohma filters na ban.... ehenam mona karanna barida.... manual hadala thiyenne....
ehema naththam ipad pro eken draw karala....
A. සිරියා;19527233 said: