Photoshop වැඩ්ඩො හෙල්ප් ප්ලීස්.........

ACHillES_SL

Active member
  • Nov 2, 2014
    444
    170
    43
    ලග පාත.....
    Photoshop වැඩ්ඩො හෙල්ප් ප්ලීස්.........

    මේ වගේ ඉමේජ් එකක් හදන්නේ කොහොමද බන්..tutorial එකක් තියෙනවා නම් එවහල්ලකෝ....



    tumblr_mdhv0797EO1qjeirjo1_1280.jpg
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    Filter + outline custom draw karala wage :yes:
    boho durata eeka wenna oona :yes:

    nethnam ithin vector illustrate karala oya wage grungy paper ekakata merge karannath puluwan.habai ehema kalaa kiyalanam hithanna bee
     

    heshana

    Well-known member
  • Oct 13, 2009
    5,292
    371
    83
    ohohma filters na ban.... ehenam mona karanna barida.... manual hadala thiyenne....

    ehema naththam ipad pro eken draw karala....
     

    ACHillES_SL

    Active member
  • Nov 2, 2014
    444
    170
    43
    ලග පාත.....

    Filter + outline custom draw karala wage :yes:
    boho durata eeka wenna oona :yes:

    nethnam ithin vector illustrate karala oya wage grungy paper ekakata merge karannath puluwan.habai ehema kalaa kiyalanam hithanna bee


    pop art or Comic Cartoon Action ekak wage..

    ohohma filters na ban.... ehenam mona karanna barida.... manual hadala thiyenne....

    ehema naththam ipad pro eken draw karala....

    A. සිරියා;19527233 said:



    බොහොම ස්තුති මචන්ලා..........