මගේ client කෙනකුට ගත්ත නිසා blur කරලා තියෙන්නේ details.
ඉස්සෙලම මේක බලන්න:
Ticket -
Hosting service: Provider.lk
මේකයි උනේ.මෙයාලගෙන් server එක ගත්තේ එක හේතුවක් client ට ping(singapore) එක අඩු වෙන්න ඕනි and budget එක per year ලොකු ගානක් දෙන්න අමාරුයි කිවා. නැත්තම් digitalocean reccomand කරේ. නැත්තම් කවදාවත් මන් නම් ලංකාවේ උන්ගෙන් හොස්ටින්ග් ගන්න කැමති නැ මට මේවගේ වැඩක් කලිනුත් උන නිසා.
refund කරන්න හේතු, (client ට ඕනි දේවල් නැ) -< purchase කරලා පැය 24 යන්න කලින් refund claim කරා
මට කියන්න ඕනි කොච්චර පාඩු උනත් ලංකාවේ මුන් වගේ උන්ගෙන් නම් service ගන්න එපා! මුල ඉදලම වංචාව හොරකම.
ඉස්සෙලම මේක බලන්න:
Ticket -
Hosting service: Provider.lk
මේකයි උනේ.මෙයාලගෙන් server එක ගත්තේ එක හේතුවක් client ට ping(singapore) එක අඩු වෙන්න ඕනි and budget එක per year ලොකු ගානක් දෙන්න අමාරුයි කිවා. නැත්තම් digitalocean reccomand කරේ. නැත්තම් කවදාවත් මන් නම් ලංකාවේ උන්ගෙන් හොස්ටින්ග් ගන්න කැමති නැ මට මේවගේ වැඩක් කලිනුත් උන නිසා.
refund කරන්න හේතු, (client ට ඕනි දේවල් නැ) -< purchase කරලා පැය 24 යන්න කලින් refund claim කරා
- Initial server response time හොදටම වැඩි
- ගත්තු දවසෙම down time දෙපාරක් විතර, https://status.provider.lk එක අමු පචයක්
- php extention enable/disable කරන්න දෙන් නැ
- terminal එක නැ(php artisan run කරන්න client එක ඕනි කිව.)
මට කියන්න ඕනි කොච්චර පාඩු උනත් ලංකාවේ මුන් වගේ උන්ගෙන් නම් service ගන්න එපා! මුල ඉදලම වංචාව හොරකම.
කව්ද හරි ? මම වැරදිද?
Last edited: