SLT එකේ එවුන් International Internet Backbone එක ටිකක් විතර වැඩිකරලා
ඔන්න අද කාලෙකට පස්සේ SLT එකේ එවුන් International Internet Backbone එක ටිකක් විතර වැඩිකරලා!කලින් තිබ්බේ 16.XXGbps ගානක්.දැන් 20.8Gbpsට Update කරල!
http://www.sltnet.lk/temparary/ipbp.htm
ඔන්න අද කාලෙකට පස්සේ SLT එකේ එවුන් International Internet Backbone එක ටිකක් විතර වැඩිකරලා!කලින් තිබ්බේ 16.XXGbps ගානක්.දැන් 20.8Gbpsට Update කරල!
http://www.sltnet.lk/temparary/ipbp.htm


hena 7 gahapan.