SLT කියපු විදියට Fiber Speed ඒක වැඩි කරාද? ඩබල් ද? බන්

Shamal3001

Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මම ඒකෙන් දාලා බැලුවා 33 MBPS Download , 30 MBPS Upload
    කියලා ආවා..කලිනුත් ඒ් ගනන් වගේ මතක? උඹලාට වෙනස් වෙලාද ? ස්පීඩ් ඒක
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,962
    167,776
    113
    එකමත් එක රටක
    itZe5yM.jpg
     

    Absolute Zero

    Well-known member
  • Mar 31, 2015
    13,442
    1
    17,226
    113
    −273.15°C
    Mata nam 40+ up, 50+ down :baffled:

    Wifi test kare...wired baluwe na..wired walin 200k nemei 500k awath wadak na anyway i only use wifi..

    Slt walin 100mbps nemei 1gbps dunnath wadak na 50+ gb per month quote ekak use karanna 🤭
    2024 wath data quota eka wadi karayi kiyala hithamu.
    2024 di speed eka 300mbps karayida danne na.:rolleyes:
    karanna oona dewal neveyi mun karanne.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,611
    100,845
    113
    samahara cable 100mpbs walata wadiya support na kiyala iye ekek daala tibba dakka
    ehema seen ekakda. ube router eke number eka mokada

    එහෙමද. මම reset කරල cable එක ගැහුවම හරි ගියා. wifi වලින් මෙච්චර ආවේ නෑ .
    HG8245H5 mekada ubalageth router eka
    ------ Post added on Jan 2, 2023 at 9:22 AM