මම ඒකෙන් දාලා බැලුවා 33 MBPS Download , 30 MBPS Upload
කියලා ආවා..කලිනුත් ඒ් ගනන් වගේ මතක? උඹලාට වෙනස් වෙලාද ? ස්පීඩ් ඒක
කියලා ආවා..කලිනුත් ඒ් ගනන් වගේ මතක? උඹලාට වෙනස් වෙලාද ? ස්පීඩ් ඒක

2024 wath data quota eka wadi karayi kiyala hithamu.Mata nam 40+ up, 50+ down
Wifi test kare...wired baluwe na..wired walin 200k nemei 500k awath wadak na anyway i only use wifi..
Slt walin 100mbps nemei 1gbps dunnath wadak na 50+ gb per month quote ekak use karanna![]()

ube router eka mokada machan. mama hithane mage router eka support ne upto 100mbps
cable එක ගහලා බලපං. එතකොට හරි.ube router eka mokada machan. mama hithane mage router eka support ne upto 100mbps
2024,25 wireless,wired network hama ekema prices adu wei dialog,slt lankawa connect karana aluth submarine cable systems 2ma wada iwara unama.2024 wath data quota eka wadi karayi kiyala hithamu.
2024 di speed eka 300mbps karayida danne na.
karanna oona dewal neveyi mun karanne.
mama cabel eken thama ban connect wela ine. wifi use karana ne desktop ekata.cable එක ගහලා බලපං. එතකොට හරි.
එහෙමද. මම reset කරල cable එක ගැහුවම හරි ගියා. wifi වලින් මෙච්චර ආවේ නෑ .mama cabel eken thama ban connect wela ine. wifi use karana ne desktop ekata.
samahara cable 100mpbs walata wadiya support na kiyala iye ekek daala tibba dakkamama cabel eken thama ban connect wela ine. wifi use karana ne desktop ekata.
2024 wath data quota eka wadi karayi kiyala hithamu.
2024 di speed eka 300mbps karayida danne na.
karanna oona dewal neveyi mun karanne.
ehema seen ekakda. ube router eke number eka mokadasamahara cable 100mpbs walata wadiya support na kiyala iye ekek daala tibba dakka
HG8245H5 mekada ubalageth router ekaඑහෙමද. මම reset කරල cable එක ගැහුවම හරි ගියා. wifi වලින් මෙච්චර ආවේ නෑ .
mage nokia g240 w kiyala ekakehema seen ekakda. ube router eke number eka mokada
HG8245H5 mekada ubalageth router eka
------ Post added on Jan 2, 2023 at 9:22 AM
nokia router eka hari namage nokia g240 w kiyala ekak
mamath router eka reset karala gahuwe.
wifi eke nam thawama 80-90 enne. cable eka gahuwahama 280k wage awa