https://www.speedtest.net/result/14151242382speed test ekak dahan
කොහොමත් signal අඩුයි ගෙදරට. හැබැයි වෙනදාට 20Mbps විතර stable තියෙනවා ඊයේ වගේ ඉඳන් අඩු වැඩි වෙනවා
https://www.speedtest.net/result/14151242382speed test ekak dahan
කලින් SEA-ME-WE 5, BBG cable දානකොටත් සිංහලු ඔහොම කිව්වා2024,25 wireless,wired network hama ekema prices adu wei dialog,slt lankawa connect karana aluth submarine cable systems 2ma wada iwara unama.
noise
ado elaupload speed eka wadi mage download walata wadanoise
![]()
ado mama wena cable ekak gahuwa speed wadi unathanks @Amila llll
![]()
------ Post added on Jan 2, 2023 at 8:57 PM


fiber router ekata apu cable eka nemei parana ekata apu kahapata eka gahala thibbe mechchara dawasak. oya dala thibbahama fiber ekata ena alu pata cable eka gahala baluwe.ado ela
matath oka thamayi wela tibbe![]()
සර්වර් එක overseas එකක් දාලා බලපන්. නැත්තන් fast.com එකෙන් බලපන්.
Adu tharame night off peak 60 peak 40 ta ekathu karala anytime 100 + loyalty karanna bari unnam wihiluwakma thamai lol40 gb![]()
නැත්තන් fast.com එකෙන් බලපන්.
IDM wage download manager ekak use karala balanna.speed test පෙන්නුවට ඩවුන්ලොඅඩ් ඔය ගනන් එන්නෙ නැ නෙ බන්
කාගෙවත් ඩවින්ලොඩ් ස්පිඩ් එක වැඩියෙන් එනවද 100 වඩා?
Mage connection eka Wifi. 144.5 mbps speed ekak thiyenawa.. Mage phone eke Wifi ekatath hoda speed thiyenawa. Router eka laga idan speedtest ekak run karath maximum enne 85 - 90 mbps wage downlinkGodak welawata oyage PC/Laptop eka 100mbps walin router ekata connect wela aththe. windows LAN connection status eken balanna LAN speed eka kiyada kiyala. 100mbps walin nam connect wela thiyenne Cable eka change karala balanna.
speed test පෙන්නුවට ඩවුන්ලොඅඩ් ඔය ගනන් එන්නෙ නැ නෙ බන්
කාගෙවත් ඩවින්ලොඩ් ස්පිඩ් එක වැඩියෙන් එනවද 100 වඩා?