SLT PEO TV තියන කට්ටියගෙන් පොඩි උදව්වක් ඕනේ!!!

SLT PEO TV ගන්න ද? එපා ද?


  • Total voters
    34
  • Poll closed .

SaNDun

Well-known member
  • May 4, 2006
    12,695
    842
    113
    In La Srinka
    TORRENT download karanndi awula yanneth nadda?
    torrent download kala kiyala awul wenawa nam wenne router ekata daraganna bari tharamata Half-Open TCP connections load ekak torrents walin awoth thamai. ekata karanna thiyenne torrent client eke "Global Maximum Connections" value eka 150 k wage thiyana eka. me value eka thamai man mata SLT eken dunna ZTE router eke load eka control wenna thiyagena thiyenne. eta wadi unama router eka pissu kelinna gannawa.

    Router eka powerful nam torrents gana baya wenna deyak naha ;)
    upload speed ekath oyage connection eke upload speed ekata wada 20% wath aduwen thiyaganna.
     

    TeMpDeCaL

    Member
    Jan 27, 2012
    320
    15
    0
    torrent download kala kiyala awul wenawa nam wenne router ekata daraganna bari tharamata Half-Open TCP connections load ekak torrents walin awoth thamai. ekata karanna thiyenne torrent client eke "Global Maximum Connections" value eka 150 k wage thiyana eka. me value eka thamai man mata SLT eken dunna ZTE router eke load eka control wenna thiyagena thiyenne. eta wadi unama router eka pissu kelinna gannawa.

    Router eka powerful nam torrents gana baya wenna deyak naha ;)
    upload speed ekath oyage connection eke upload speed ekata wada 20% wath aduwen thiyaganna.
    ThanX MACAHNN!!!;)
     

    TeMpDeCaL

    Member
    Jan 27, 2012
    320
    15
    0
    torrent download kala kiyala awul wenawa nam wenne router ekata daraganna bari tharamata Half-Open TCP connections load ekak torrents walin awoth thamai. ekata karanna thiyenne torrent client eke "Global Maximum Connections" value eka 150 k wage thiyana eka. me value eka thamai man mata SLT eken dunna ZTE router eke load eka control wenna thiyagena thiyenne. eta wadi unama router eka pissu kelinna gannawa.

    Router eka powerful nam torrents gana baya wenna deyak naha ;)
    upload speed ekath oyage connection eke upload speed ekata wada 20% wath aduwen thiyaganna.
    Machan!
    Thawe podi eduwwak onee!
    PEO TV EKATA NEW CHANNELS ADD KARAIDA?
    LIKE AXN,CARTOON NETWORK,TEN+ACTION????
    Mage
    Global Maximum Connections=60(But good Speed)
    Upload Speed Limite =5 or 4 KB/s
     
    Last edited:

    TeMpDeCaL

    Member
    Jan 27, 2012
    320
    15
    0
    අනේ දන්න කට්ටිය කියන්නකෝ!PEO TV වලට අලුත් Channels ඒවිද?:(
     

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    මම SLT PEO TV ගන්න යන්නේ!මට ඒ ගැන පොඩි විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕනේ!(ADSL 512kbps User)
    1.මම ඉන්නේ SLT(Badulla)එකේ ඉදන් about 1KM දුරක!ඒ ඇතිද?
    2.PEO TV එකට New Channels එනවද?(Cartoon Network,AXN,TEN+Action වගේ?)
    3.PEO TV එකේ දැනට තියෙන Probs මොනාද?
    4.2012 April වල අඩුවට ගන්න පුළුවන්ද?
    5.HD Channels දෙයිද?
    6.දැනට තියෙන Channel වෙලා Quality කොහොමද?
    (මම හිතන්නේ අපේ පැත්තට Optical-Fiber දාලා!මොකද දැන් Internet Connnecting Speed eke කලින්ට වඩා ගොඩක් වැඩියි!)

    මේක මගේ 1වෙනි Thread එක!:)
    welcome to elakiri :D

    1. puluwan wei slt ekata katha karan na
    5. HD channel den ne thama plan karala naha
    HD den na line speed wadiyen thiyen na ona (telephone exchange upgrade karan na wenawa ADSL2+, VDSL, VDSL2+)
    6. SLT dan ADSL2+ deploy karanawa (up to 24 Mbps speed)
     

    TeMpDeCaL

    Member
    Jan 27, 2012
    320
    15
    0
    welcome to elakiri :D

    1. puluwan wei slt ekata katha karan na
    5. HD channel den ne thama plan karala naha
    HD den na line speed wadiyen thiyen na ona (telephone exchange upgrade karan na wenawa ADSL2+, VDSL, VDSL2+)
    6. SLT dan ADSL2+ deploy karanawa (up to 24 Mbps speed)
    ThanX machan!!:rofl:
     

    TeMpDeCaL

    Member
    Jan 27, 2012
    320
    15
    0
    "Dear Valued Customer,

    We are planning to add new channels in the near future. However we are unable to commit a time frame for the said inclusion.

    Thank you for choosing PEO TV.

    Best Rgds

    PEO TV TEAM"
    SLT Answer to Add New Channels to PEO TV!:growl: