thiyena ekama awula thamai net aul giyoth mekath aul yanawa.. e welawata ithin router ekai STB ekai dekama allala restart karanna thiyenne.ALUTHING CHANNELS EIDA?
THIYENE PROBS MONAWADA?
e arenna wena nam kisi aulak naha.
thiyena ekama awula thamai net aul giyoth mekath aul yanawa.. e welawata ithin router ekai STB ekai dekama allala restart karanna thiyenne.ALUTHING CHANNELS EIDA?
THIYENE PROBS MONAWADA?
TORRENT download karanndi awula yanneth nadda?thiyena ekama awula thamai net aul giyoth mekath aul yanawa.. e welawata ithin router ekai STB ekai dekama allala restart karanna thiyenne.
e arenna wena nam kisi aulak naha.
torrent download kala kiyala awul wenawa nam wenne router ekata daraganna bari tharamata Half-Open TCP connections load ekak torrents walin awoth thamai. ekata karanna thiyenne torrent client eke "Global Maximum Connections" value eka 150 k wage thiyana eka. me value eka thamai man mata SLT eken dunna ZTE router eke load eka control wenna thiyagena thiyenne. eta wadi unama router eka pissu kelinna gannawa.TORRENT download karanndi awula yanneth nadda?

ThanX MACAHNN!!!torrent download kala kiyala awul wenawa nam wenne router ekata daraganna bari tharamata Half-Open TCP connections load ekak torrents walin awoth thamai. ekata karanna thiyenne torrent client eke "Global Maximum Connections" value eka 150 k wage thiyana eka. me value eka thamai man mata SLT eken dunna ZTE router eke load eka control wenna thiyagena thiyenne. eta wadi unama router eka pissu kelinna gannawa.
Router eka powerful nam torrents gana baya wenna deyak naha
upload speed ekath oyage connection eke upload speed ekata wada 20% wath aduwen thiyaganna.

Machan!torrent download kala kiyala awul wenawa nam wenne router ekata daraganna bari tharamata Half-Open TCP connections load ekak torrents walin awoth thamai. ekata karanna thiyenne torrent client eke "Global Maximum Connections" value eka 150 k wage thiyana eka. me value eka thamai man mata SLT eken dunna ZTE router eke load eka control wenna thiyagena thiyenne. eta wadi unama router eka pissu kelinna gannawa.
Router eka powerful nam torrents gana baya wenna deyak naha
upload speed ekath oyage connection eke upload speed ekata wada 20% wath aduwen thiyaganna.
aluthen monawa add karai da kiyanna nam danne naha machanMachan!
Thawe podi eduwwak onee!
PEO TV EKATA NEW CHANNELS ADD KARAIDA?
LIKE AXN,CARTOON NETWORK,TEN+ACTION????
Mage
Global Maximum Connections=60(But good Speed)
Upload Speed Limite =5 or 4 KB/s

ThanX for Help!!!!!aluthen monawa add karai da kiyanna nam danne naha machan![]()




aluth channel den na puluwanඅනේ දන්න කට්ටිය කියන්නකෝ!PEO TV වලට අලුත් Channels ඒවිද?![]()
wena monakarannada,aluth channels denne kiyala prarthana karanawa!!!!aluth channel den na puluwan
aluth channel dewida kiyana eka thamai prash ne

wena monakarannada,aluth channels denne kiyala prarthana karanawa!!!!![]()

welcome to elakiriමම SLT PEO TV ගන්න යන්නේ!මට ඒ ගැන පොඩි විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕනේ!(ADSL 512kbps User)
1.මම ඉන්නේ SLT(Badulla)එකේ ඉදන් about 1KM දුරක!ඒ ඇතිද?
2.PEO TV එකට New Channels එනවද?(Cartoon Network,AXN,TEN+Action වගේ?)
3.PEO TV එකේ දැනට තියෙන Probs මොනාද?
4.2012 April වල අඩුවට ගන්න පුළුවන්ද?
5.HD Channels දෙයිද?
6.දැනට තියෙන Channel වෙලා Quality කොහොමද?
(මම හිතන්නේ අපේ පැත්තට Optical-Fiber දාලා!මොකද දැන් Internet Connnecting Speed eke කලින්ට වඩා ගොඩක් වැඩියි!)
මේක මගේ 1වෙනි Thread එක!![]()

ThanX machan!!welcome to elakiri
1. puluwan wei slt ekata katha karan na
5. HD channel den ne thama plan karala naha
HD den na line speed wadiyen thiyen na ona (telephone exchange upgrade karan na wenawa ADSL2+, VDSL, VDSL2+)
6. SLT dan ADSL2+ deploy karanawa (up to 24 Mbps speed)

picture quality thamaiMachan!!
PEO wela thiyena problems monowada ban?
![]()

Line condition eke apita balaganne barida?picture quality thamai
line eka hoda nan problem adui![]()
modem settings eken balan na puluwanLine condition eke apita balaganne barida?
(mama MODEM user kenek)
