මුන්ව කවුරුත් ගන්නේ නැති කොට ජන්ගියක් ඇදලා පුක පොඩ්ඩක් නටෝලා සින්හලුන්ව අවුස්සනවා.
Sirawata

මුන්ව කවුරුත් ගන්නේ නැති කොට ජන්ගියක් ඇදලා පුක පොඩ්ඩක් නටෝලා සින්හලුන්ව අවුස්සනවා.

oya bella ge miniha waradila uge insta eke damma clipe ekak. u eka pse delete kra. kawuda ekek oka ussala ara phone hora page eke dala tbba. teena neme bn oya


Channel ekak heduwa athal ekata oya scene daanna.
YouTube eken keliya kiyahanko. Help me guys
We'd like to inform you that due to repeated or severe violations of our Community Guidelines (https://www.youtube.com/t/community_guidelines) your YouTube account has been suspended.
After review we determined that activity in your account violated our Community Guidelines, which prohibit spam, scams or commercially deceptive content (https://support.google.com/youtube/answer/2801973?hl=en).
Please be aware that you are prohibited from accessing, possessing or creating any other YouTube accounts. For more information about account terminations and how our Community Guidelines are enforced, please visit our Helper Center
If you would like to appeal the suspension, please submit this form.
Help center • Email options • Report spam
bakesbybella thama ban meNah nahhhasaiy nah?
meliisa dharmadasa Exoticthingtwo on instagram![]()
https://streamable.com/p3i14Link ekak dapanko thiyena ekek
රෝසි ආච්චි;22948646 said:owata appeal karath aye account eka denne na ban, okata log una pc eken aluthen hadana ewath samhara welawata suspend karanawa

රෝසි ආච්චි;22948650 said:bakesbybella thama ban memeliisa dharmadasa
![]()

Data පට්ට slow ඕයි. මොන හු... මන්දා. Video එකක් අප්ලෝඩ් කරන්න හැට පැයක් යනවා. එතකල් ඕක බලාගෙන හිටහං. මම night data වලින් දාන්න බලන්නම්.
Elaz. Mama reupload karannam machan gedara gihin
Elaz. Mama reupload karannam machan gedara gihin
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22948729 said:delete nokarana thanaka dapan

රෝසි ආච්චි;22948735 said:
