temple run

Dark Wolf

Well-known member
  • Oct 2, 2012
    1,268
    264
    83
    ගෙදර
    ආච්චිට හාල් ගරන ස්.එල්.ට් කාරයෝ මගේ නෙට් ස්ලෝව් කරලා..ඒ අස්සේ තම මන් මේක ලියන්නේ

    ඔන්න මචන් අදත් අරන් අව පට්ට අයිටම් එකක්..මේක මචන් ටෙම්පල් රන් පිස්සොන්ට කිවුවොත් හරියටම හරි

    මෙන්න මෙකී වෙන්නේ මචන්..ටෙම්පල් රන් සමහරු දුවනවා දුවනවා ඉවරයක් නැ නෙහැ... ඉතින් මෙන්න මේ පොඩි අයිටම් එකෙන් කරන්නේ සල්ලි දෙඉයන්ගේ මල්ලිව දෙන එක :cool::cool::cool:


    එකත් පොඩි ගානක් නෙමේ බාර ගානක්
    100 000 000 000

    :cool::cool::cool: ඕනේ අය මෙතනින් බාගන්න..මේක බාගෙන මුලින්ම මේකෙන්ම බැකප් පාරක් දාගන්න ගේම් එකේ ඩේටා ඊට පස්සේ කරලම බලන්නකෝ

    මෙන්න මචන්ලා android එවුන්ට



    එහෙනම් දන්නවනේ මොකක්ද කරන්න ඕනේ කියලා

    මට බම්ප් රේප් එහෙම දීල යමු හොදේ

    :frown::frown::frown:- අදුරු වෘකයා - :frown::frown::frown:
     
    • Like
    Reactions: Honest-killer

    ywicky

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    16,563
    717
    113
    34
    Seeduwa
    Tnx 4 sharing
    mama asama game ekkak, Eth cheat karanna asa naha.

    Thawa achievements tikai thiyenne mata complete karanna. Ithiri wela thiyena ewa complete karanna sahena amarui.
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    ohoma games gahala wedak ne bang... game eke dewal achieve karala issarahata yana eka tharam gathiyak thawa thiyanawada... salli aran kochchara diwwath wedak thiyanawada. hitha dannawa thaman loka horek kiyala. anthimata cheat dapu eka game eka thawa 5-6 parak wath gahanne ne... boruda kiyanne ?
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    mama temple run eke cheats nethuwa (phone eka jail break ne);

    Score: 9,161,154 (give up kala challenge eka thibbe ekekge 6400000 score eka pass karanna)
    Distance: 19,028
    Achievements: 44/58

    iOS 6 update karanakota game eka ayith mula idan start una.. so game ekata bye kiwwa
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    nc1tgo.png