@uajanath එක්ක බිස්නස් කරද්දී පරිසමෙන් මෙන්න Call Record

Status
Not open for further replies.

wijebahu

Well-known member
  • Apr 8, 2007
    11,759
    2,495
    113
    Kandy
    කුරියර් සර්විස් වල රිස්ට් hevva muta no ekk denna එහෙම ඉල්ලුවේ නැත්තම් මේක වෙන්නේ නෑ

    amma ahuwa ai kiyala gampaha kiyapu gaman Corana kiyala math eka randu kara corona evi kiyala apiwath nirodanaya karai kiyala un baya vala. oka ewana eka navthvanna thmai refund eluwa

    bath kana valave amma thmai arn call kare.

    ubalata ammala nadda ? maechara aul mokada ek ?

    mage Voies eka hati e eka ponna Voies ekk vana kohomada ?

    Ammala innawa. Mage business walata involve wenna denne ne. Ammala mokatada umbe business walata involve wenne. Mama umbe voice eka gena kiuwada ban. Voice eka moka unath mata kamak ne. Eka ekage voice wenas mata ewa adala ne. Mam kiwe methana siddiya. Umbage business wlata ammamehema invoave wananam marry karapu kalaketa ehema umbata sehenna prashna wei. Genu kemathi ne ban ammala ohoma hema reddatama atha danawata.
    Mata kagewath pethak ganna ona ne. Mage adahasa kiuwe. Umbata iwasanna tibba. Mata pitin baladdi me siddia penna umba act karala thiyenne immature vidiyata. Ekai kiuwe. Echarai. Nothing personal. Umba public mehema serama dala thread ekak daddi hema adahaskma balaporoththu weyan. Netham thread nodaindapan. Voice eka gena mama mukuth kiuwe nane. Umbata pissuda.
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,208
    113
    ගම මහනුවරයි
    Nadunta banala wadak na gobba miniho... eka uge personality eka...
    Eka therum ganta bari adu kule parayone meke inne 😂

    U lamakada nadda kiyala nemei... ara anith parayage hora wade kiyannai meka dala thiyenne u...

    Hodama wade kiyanne e asse thawa adu kule hosting karayek awilla 😂 n dongle karayekuth awilla 🤣

    Aruta wadi kal business karanta wenne na :yes:
    1. uta mulinma katha karanna wath therenne na customer kenekta... U nikan denakota wage talks denne 🤣
    2. business karanawa nam padu karan hari customerta ona service eka denta ona... ekath na...

    Kohoma unath hodata hina una...

    N mekath kiyanta ona... 1800 lokuda... u eka aran monawa karantada ahanawa... 🤦‍♂️
    1800 business ekak hariyata karanta bari ekekta puluwanda 1800000 business ekak karanta?
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,394
    113
    Nadunta banala wadak na gobba miniho... eka uge personality eka...
    Eka therum ganta bari adu kule parayone meke inne 😂

    U lamakada nadda kiyala nemei... ara anith parayage hora wade kiyannai meka dala thiyenne u...

    Hodama wade kiyanne e asse thawa adu kule hosting karayek awilla 😂 n dongle karayekuth awilla 🤣

    Aruta wadi kal business karanta wenne na :yes:
    1. uta mulinma katha karanna wath therenne na customer kenekta... U nikan denakota wage talks denne 🤣
    2. business karanawa nam padu karan hari customerta ona service eka denta ona... ekath na...

    Kohoma unath hodata hina una...

    N mekath kiyanta ona... 1800 lokuda... u eka aran monawa karantada ahanawa... 🤦‍♂️
    1800 business ekak hariyata karanta bari ekekta puluwanda 1800000 business ekak karanta?

    " Nadunta banala wadak na gobba miniho... eka uge personality eka... "

    Ehenam ithin oya anith ekata banapu ewath wadak nane ban. Ekath anith ekage personality eka ne. Loke Pagic.
     
    • Like
    Reactions: uajanath

    johnyh

    Well-known member
  • Sep 7, 2013
    682
    860
    113
    මිහිපිට
    පොඩි එවුන් දෙන්නෙක්ගේ වලියක් වගේනේ.. 😂
    දෙන්නගෙම වියාපාර වලට එච්චර හොද දෙයක් නෙමේ ඕක..
     

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    මෙතන හොරා කව්ද කියලා මම දන්නේ නැහැ. හැබැයි බිස්නස් වලදී පොලු තියන්න හොර වැඩ කරන්න එපා. සහ ගහනවා. හොඳ නොවන ලෙඩක් හරි හැදිලා අසාධාරනෙන් හොයපු සල්ලි ඔක්කොටම කෙලවෙනවා.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    Ammala innawa. Mage business walata involve wenna denne ne. Ammala mokatada umbe business walata involve wenne. Mama umbe voice eka gena kiuwada ban. Voice eka moka unath mata kamak ne. Eka ekage voice wenas mata ewa adala ne. Mam kiwe methana siddiya. Umbage business wlata ammamehema invoave wananam marry karapu kalaketa ehema umbata sehenna prashna wei. Genu kemathi ne ban ammala ohoma hema reddatama atha danawata.
    Mata kagewath pethak ganna ona ne. Mage adahasa kiuwe. Umbata iwasanna tibba. Mata pitin baladdi me siddia penna umba act karala thiyenne immature vidiyata. Ekai kiuwe. Echarai. Nothing personal. Umba public mehema serama dala thread ekak daddi hema adahaskma balaporoththu weyan. Netham thread nodaindapan. Voice eka gena mama mukuth kiuwe nane. Umbata pissuda.

    Voice ganaa ahuve eka gana ahanna kank nathi nisa ubta kivva namai

    mage ammata man business ekanm athawath tiyanna dela naha eka hari eth meka me business ekata adala deyak nami ne.

    man marry karanna naami hithn inne marenakam mahanmaa inna. ganu aran unta kanna denna pissuyai me pita inna eunta hamba karala kannaa denna mata pissu ne. ganu aran minisuta vala tiyna ewa mataa penawa ewa dakama ganu ganna hithnne na. baduwak gahanna onmm baduwak hoyan gahanawa. naki unama wadata kank ganwa e salli walin puluvn thram joliye innawa naki vanakam dan 30 vala math ekka yana ganu naha mage jivitha bagayak vinasha vala ewarai geyak dorak nathi math ekka ganu ewida machan eta wada hodai issrahta diynuwak karagena e dewal pansalakata liyala marenawa.

    public damma karganaa deyak nathi kamata mun amaruven hadagtha business eka kanawa dukai.😭 ma elakiri ek kollo thmai mata full help kare ma business eka hadagana. Orders ehama hoyala dunna godak aya man hamadama pin dunna e ayata hodama minisu inne elakiri ek kiyala man hithn hitiye. habai e minisu mata banna naha thama maka Reply kare naha. wadakata nathi sulu pirisak thmaai me banne. issra man Hosting eka nokaranaa kale elakiri ek hamoma math ekka hodai oka patan gthata pasa godak un thraha una ekata hethuwa man danawa mun kamathi naha kenk diyanu vanawata anna eka nisa thmai ehama bainne.

    oecsl ek Mr. Lasantha ta bainawa man dakke make aya diyanu vacha manusaykwa ma elakiri ek unta penna be anna eka nisai ehama bainne man therun gtha ekama de ekai


    thanks ube reply ekata uba kiyala tiyna godak dewal atha man ubta nami hama dewal ma kivve.

     
    • Like
    Reactions: HSW and LANKAT

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    මෙතන හොරා කව්ද කියලා මම දන්නේ නැහැ. හැබැයි බිස්නස් වලදී පොලු තියන්න හොර වැඩ කරන්න එපා. සහ ගහනවා. හොඳ නොවන ලෙඩක් හරි හැදිලා අසාධාරනෙන් හොයපු සල්ලි ඔක්කොටම කෙලවෙනවා.
    Edama hawasa refund kara ban oya ponnayata

    anika oka kalinuth magen dongle aran use krana gaman kyala msg ekakuth dala tyanwa

    ehma tyaddi ban oya ponnaya walalenna hadanne

    thread eke blapan man e msg eke scn sht ekak dala athi

    man genuine bussness kranawa kyala hamoma danwa anika ada wenakan katawath pollak tyala na ban

    okata sinhalen kiwwa corona sn eka nisa hariyatama gannawa kyala confirm nam witharak order eka danna kyala.
    Eka kiwa oka sali dana kalin.

    man e recording eka hyala thibboth dannam

    ethakta ubala hthaganin
     
    • Like
    Reactions: Gajaman007

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    පොඩි එවුන් දෙන්නෙක්ගේ වලියක් වගේනේ.. 😂
    දෙන්නගෙම වියාපාර වලට එච්චර හොද දෙයක් නෙමේ ඕක..

    mata pasnayak ne machan mata orders nathi vanne ne eyatath pasnayak nahalune oka ewnna horakam karapu dongle da kiyalath maataa dan sakai
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    mata pasnayak ne machan mata orders nathi vanne ne eyatath pasnayak nahalune oka ewnna horakam karapu dongle da kiyalath maataa dan sakai
    Tho hithuwada ponnayo tho wage gam kariyek kiyala man

    math ekka bssness krapu un innawa meke un danawa man genuineda nadda kyala

    2.50 wada krala methana thawa enawa pake katha kiyannath

    prashne katha krana cll karama cll block kran htye pakatada
     

    S.E.R.E.N.A

    Well-known member
  • Jun 27, 2018
    1,370
    1
    885
    113
    මෙතන ගොඩක් අය දෙන්නගෙන් කවුද ඇත්ත කියන්නේ කියන එක මැනලා තියෙන්නේ කටහඬ අනුව.
    කටහඬ, පෙනුම අනුව මිනිස්සුන්ව තේරුම්ගන්න පුළුවන් නම් ඉතින් බැරියැ.

    එක එක මිනිස්සු හැදෙන සමාජ තත්ත්ව, පවුල් පසුබිම් අනුව එයාලගේ චරිත ස්වභාවයන් වෙනස් තමයි.
    සමහරු අම්මට ඕනේ දෙයක් කියනවා.
    අම්මා දාලා යන්න බැරි කමට කසාද නොබඳින පිරිමි ඉන්නවා.
    ඒක මෝඩකම හෝ බොළඳ කමම නෙවෙයි, ඒ මිනිස්සු පොඩි කාලේ ඉඳන් හැදිලා තියන විදිය.
    ඒවගේම සමහරුන්ට අම්මව පේන්න බෑ.
    තමුන් ඉන්න විදිය තමයි හරිම විදිය කියලා හිතලා වෙනස් විදියකට හැදුන කෙනෙක්ට ගරහන එකනම් හරිම කැතයි.

    මේ සිද්ධියේ කවුරු හරිද වැරදිද මං දන්නේ නෑ.
    කොහොම වුනත් online හදපු fake account එකකින් නිවැරදි බව ඔප්පු කරන්න යන එක කිසිම තේරුමක් නැති වැඩක්.
    සැබෑ ජීවිතේදී උනත් මේවගේ දේකදී තමුන් හරි කියලා ඔප්පු කරන්න යන එකෙන් වෙන්නේ තමුන්ගේ කාලය නාස්ති වෙන එකයි තවත් ලැජ්ජාවට පත් වෙන්න වෙන එක විතරයි.
    ඒකට හේතුව සමාජයේ ගොඩ දෙනෙක් සර්ව සාධාරණ මිනිස්සු නොවෙන නිසා. ඒවා අහන බලන මිනිස්සු තමුන්ගේ පැත්තෙන් බලලා, එහෙමත් නැත්නම්, තමුන්ට වාසියක් වෙන පැත්තෙන් බලලා තමයි ප්‍රතිචාර දක්වන්නේ.

    අනිත් එක මේකේ දැන් ෆේක් එකවුන්ට් හදන්න බෑ කිව්වට වෙලා තියෙන්නේ වෙන දෙයක්.
    කලින් ෆන් එකක් ගන්න ෆේක් එකවුන්ට් හැදුවට දැන් හදන්නේ ව්‍යාපාර සහකාර ෆේක් එකවුන්ට් :rofl:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    Tho hithuwada ponnayo tho wage gam kariyek kiyala man

    math ekka bssness krapu un innawa meke un danawa man genuineda nadda kyala

    2.50 wada krala methana thawa enawa pake katha kiyannath

    prashne katha krana cll karama cll block kran htye pakatada

    genuine kama penawa ube Customer kanak ta katha karanna egana ganin harako Customer monawa hri kivth ewasanna Purudu vayan godak ohoma be ubata wadi kalak owa karanna.


    eka nisa thmai pako amma dammala kathaa kare Amma danawa gam batoi nagaran batoitai hodata katha karanna. mage amma Colombo wala thmai gadara tibune. uba kiynawanm api godayo kiyala mataa oppu karalaa penwanna Puluvn. anuradhapure godayk unaanm mage amma mamath ada kohe hari thuddu deka thanaka job ekk karanawa eganimak nathuwa.
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    මෙතන හොරා කව්ද කියලා මම දන්නේ නැහැ. හැබැයි බිස්නස් වලදී පොලු තියන්න හොර වැඩ කරන්න එපා. සහ ගහනවා. හොඳ නොවන ලෙඩක් හරි හැදිලා අසාධාරනෙන් හොයපු සල්ලි ඔක්කොටම කෙලවෙනවා.

    methna itn hora seen ekak wela na.aru tikak kalabala wela.e karapu wadeta moota mala panala.itn me thread ekn business kadenne nam na.

    mn kiynne me thread eka joke section ekata damma nm hari :D

    passe salli deela prasne bera ganilla
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    genuine kama penawa ube Customer kanak ta katha karanna egana ganin harako Customer monawa hri kivth ewasanna Purudu vayan godak ohoma be ubata wadi kalak owa karanna.


    eka nisa thmai pako amma dammala kathaa kare Amma danawa gam batoi nagaran batoitai hodata katha karanna. mage amma Colombo wala thmai gadara tibune. uba kiynawanm api godayo kiyala mataa oppu karalaa penwanna Puluvn. anuradhapure godayk unaanm mage amma mamath ada kohe hari thuddu deka thanaka job ekk karanawa eganimak nathuwa.

    apitath ammala innawa ekai ube amma katha karaddi man wachanayakwath kiwe nathe

    prashnayak ammata kyala wisadaganna tharam kondak pana nathi ekek tho

    Echharai kyanna tyanne.

    tho amma dammala katha krapu ekenma man hthagatha ube bsness wala cc handling gana

    Thoge sallith refund kra anika mekata reply kranawata wada wada tyanwa apita

    tho magen kalin gatha dongle thama use kranwa kiwa ne ponnyo

    ehnam man horek wenne khmada

    anika tho man cll krala ahanna haduwe refund ekada dan one kyala

    eka ahanna cll gaddi tho mawa block krala

    amma dammala ktha krata passe mawa block krala

    uba gana thawa mona kathada ithin
     
    • Like
    Reactions: lasankandy
    Status
    Not open for further replies.