කුරියර් සර්විස් වල රිස්ට් hevva muta no ekk denna එහෙම ඉල්ලුවේ නැත්තම් මේක වෙන්නේ නෑ
amma ahuwa ai kiyala gampaha kiyapu gaman Corana kiyala math eka randu kara corona evi kiyala apiwath nirodanaya karai kiyala un baya vala. oka ewana eka navthvanna thmai refund eluwa
bath kana valave amma thmai arn call kare.
ubalata ammala nadda ? maechara aul mokada ek ?
mage Voies eka hati e eka ponna Voies ekk vana kohomada ?


Nadunta banala wadak na gobba miniho... eka uge personality eka...
Eka therum ganta bari adu kule parayone meke inne
U lamakada nadda kiyala nemei... ara anith parayage hora wade kiyannai meka dala thiyenne u...
Hodama wade kiyanne e asse thawa adu kule hosting karayek awillan dongle karayekuth awilla
Aruta wadi kal business karanta wenne na
1. uta mulinma katha karanna wath therenne na customer kenekta... U nikan denakota wage talks denne
2. business karanawa nam padu karan hari customerta ona service eka denta ona... ekath na...
Kohoma unath hodata hina una...
N mekath kiyanta ona... 1800 lokuda... u eka aran monawa karantada ahanawa...
1800 business ekak hariyata karanta bari ekekta puluwanda 1800000 business ekak karanta?
Ammala innawa. Mage business walata involve wenna denne ne. Ammala mokatada umbe business walata involve wenne. Mama umbe voice eka gena kiuwada ban. Voice eka moka unath mata kamak ne. Eka ekage voice wenas mata ewa adala ne. Mam kiwe methana siddiya. Umbage business wlata ammamehema invoave wananam marry karapu kalaketa ehema umbata sehenna prashna wei. Genu kemathi ne ban ammala ohoma hema reddatama atha danawata.
Mata kagewath pethak ganna ona ne. Mage adahasa kiuwe. Umbata iwasanna tibba. Mata pitin baladdi me siddia penna umba act karala thiyenne immature vidiyata. Ekai kiuwe. Echarai. Nothing personal. Umba public mehema serama dala thread ekak daddi hema adahaskma balaporoththu weyan. Netham thread nodaindapan. Voice eka gena mama mukuth kiuwe nane. Umbata pissuda.
Edama hawasa refund kara ban oya ponnayataමෙතන හොරා කව්ද කියලා මම දන්නේ නැහැ. හැබැයි බිස්නස් වලදී පොලු තියන්න හොර වැඩ කරන්න එපා. සහ ගහනවා. හොඳ නොවන ලෙඩක් හරි හැදිලා අසාධාරනෙන් හොයපු සල්ලි ඔක්කොටම කෙලවෙනවා.
පොඩි එවුන් දෙන්නෙක්ගේ වලියක් වගේනේ..
දෙන්නගෙම වියාපාර වලට එච්චර හොද දෙයක් නෙමේ ඕක..
Tho hithuwada ponnayo tho wage gam kariyek kiyala manmata pasnayak ne machan mata orders nathi vanne ne eyatath pasnayak nahalune oka ewnna horakam karapu dongle da kiyalath maataa dan sakai

Tho hithuwada ponnayo tho wage gam kariyek kiyala man
math ekka bssness krapu un innawa meke un danawa man genuineda nadda kyala
2.50 wada krala methana thawa enawa pake katha kiyannath
prashne katha krana cll karama cll block kran htye pakatada
මෙතන හොරා කව්ද කියලා මම දන්නේ නැහැ. හැබැයි බිස්නස් වලදී පොලු තියන්න හොර වැඩ කරන්න එපා. සහ ගහනවා. හොඳ නොවන ලෙඩක් හරි හැදිලා අසාධාරනෙන් හොයපු සල්ලි ඔක්කොටම කෙලවෙනවා.

genuine kama penawa ube Customer kanak ta katha karanna egana ganin harako Customer monawa hri kivth ewasanna Purudu vayan godak ohoma be ubata wadi kalak owa karanna.
eka nisa thmai pako amma dammala kathaa kare Amma danawa gam batoi nagaran batoitai hodata katha karanna. mage amma Colombo wala thmai gadara tibune. uba kiynawanm api godayo kiyala mataa oppu karalaa penwanna Puluvn. anuradhapure godayk unaanm mage amma mamath ada kohe hari thuddu deka thanaka job ekk karanawa eganimak nathuwa.