FBI එකෙන් හංගපු වෙබි අඩවියක තිබුනු පිංතුර

ll-MegaMind-ll

Well-known member
  • May 13, 2011
    4,531
    699
    113
    Dharmayaiobai.org
    "deepweb කියන්නේ අන්තර්ජාලයේ තියෙන මිනිස් සමාජයට අහිතකර දේවල් FBI ආයතනය විසින් අත්අඩංගුවට ගෙන සගවල තියෙන තැනක්" :eek: Muu maha modda pakek :baffled:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    xDF3OEu.png
     

    dinushadre

    Well-known member
  • Jul 3, 2013
    986
    171
    83
    deep web yana vidiha munta kiyala denavanam oke adinama ganath vistara karalama kiyapan nathtam ape unge asahane dannavane.ita passe okkoma kela kara gani.deep web auwa meke danda be neda bn.
     
    Dec 3, 2012
    3,788
    159
    0
    Purgatory
    deep web, fbi එකෙන් හංගපුවා......

    :D :D :D

    විලිලැජ්ජාවෙ බෑ ඕයි...

    සුජී..... ඔය ෆෝන් එක දීපං ලමයෙක්ට :D :D :D


    මොකක්ද ඔය කියන සීන් එක? හැමතැනම දාල තියේන්වව් දැක්කා
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,847
    2,680
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Kathaawa wena paththakata yanava. Guyz, me tika dena ganna. Mevva mama elakiri ekenma dena gaththa evva
    Deep Web yana kota assassin's contracts, illegal drugs, hacking, weapon purchasing wage site walata giyaata evva crime ekak nemei. Bt evva bhavithaa kaloth aniva kela wenava.
    Umbala methana pedo dial ehema athi neh.:angry:
    Lankave law eka anuwa mama danna vidiyata lankave Child kenekge porn ekak langa thabaa ganima evva balima waradak. CP=Child porn.
    I extremely advice u not to browse those, kela weeme hakiyaava wadi. FBI eken hitan ovva asse innava. Anika umbava hack welaa personal details yanna puluwan.
    Umbala Who Am I 2014 movie eka balala athi neh.? Kela vunoth vunaama thamai :no:
     
    Last edited: