IT career fucked?

topkollek

Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ලබන අවුරුද්දෙ වගේ ලංකාවට ඇවිත් අවුරුදු කීපයක් ජීවත් වෙන්න හිතන් හිටියෙ අම්මව බලාගෙන නමුත් දැන් යන විදියට මට ප්ලෑන් කරන් ඉදපු ආදායම ගන්න බැරි සීන් එකක් යන්නෙ. මොකද ලංකාවෙ ජීවත් වෙන්න අද කාලෙ දියුණු රටකට වඩා සල්ලි ඔනෙ සීන් එකක්නෙ තියෙන්නෙත්.
    මම දන්න එකෙක් ලංකාවට ආව කැනඩාවේ ඉඳල. එහෙ තිබුන දේපල විකුණල මෙහෙන් පොල්/රබර් වතු ගත්ත ආපු ගමන්. ආයෙ ජොබ් කරන්නෙ නෑ කියල. මෙහෙ අවුරුද්දක්වත් හිටියෙ නෑ ආපහු ගියා මේකෙ ඉන්න බෑ කියල.
     

    MacFarlane

    Active member
  • Mar 10, 2026
    141
    134
    43
    සිරාවට IT ඉගෙන ගන්න එක දැන් පාඩූද් අපේ පැත්තේ මල්ලිලා 2කුත් ICT සිරා කැමෙත්තක් නැතුව SLITT එකේ මොකක්ද Dgreee එකක් කරනවා. තව එකෙක් ඉන්නවා උ නම් Gov කැම්පස් යන්න කියලා ඉනෙනේ. ඌට නම් ඔය වැඩ ගැන ලොකු දැනුමක් තියේ. මුන් තුන්දෙනාටම කෙල වෙයිද.
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    යන ලයින් එකට මහ ඇබැන්ඩන් ටයිම් ලයින් එක්කට අපි යන්නේ. කැරිම සිවිල් අන්‍ රෙස්ට් එකක් එනවා. ට්‍රාන්සිශන් ටයිම් එකේ ජොබ් නැතිවෙලා මිනිස්සූ පාරවල් වලට බහී.
    දැන් ජොබ් යන්නෙත් ai driven software engineer කියලා ඒ කියන්නේ හොදට වයිබ් කෝඩ් කරලා අඩු ටොකන් බන් එක්කින් ඇපස් හදන්න පුලුවන් උන්ට තැන . අයිඩියාස් තමා ඕනේ දැන්
    Google එකේ පහුගිය දවස්වල පිකට් කරලා තිබ්බා..

    https://elakiri.com/threads/it-sector-එක-වැටුනු-තැනක්.2258579/
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,378
    12,658
    113
    Piliyandala
    IT Bubble eka iwarai නෙහ්, ඉන්දියාවේ එවින් නම් සෑහේන අසහනෙන් ඉන්නෙ... ජොබ් නෑ

    අනික ඉම්ග්‍රේශන් ප්‍රශ්න, උන්ටත් යන එනමං නෑ
     
    • Like
    Reactions: sahan50

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    හපුතලෙන් ඉඩම් දෙකක් තුනක් අරන් අඩු වියදමින් Cabana හදල AirBnB දෙන්න
    හපුතලේ Root එක foreigns ලා වැඩිය සෙට් වෙන්නේ නෑ බන්. ඇල්ල පැත්තෙන්නේ යන්නේ. ඕක තමා අවුල, ගේමක් ගහනවා touris board එකයි, සබරගමුව කැම්පස් සෙට් එකයි මම දන්න විදියට, මොක ද උන්ගේ කැම්පස් එකේ Tourism වලට අදාල ඩිග්‍රි එකක් හෝ දෙකක් තියනවා. ඒ වගේම උන් එළියේ අයට Diploma එකක් කරනවා.
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,029
    113
    ගුපියනේ මම මේ පහු ගිය දවස් කීපයේ කල්පනා කර කර හිටියෙ මේ දවස් වල ජොබ් මාකට් එකේ තත්වය. ලංකාවෙ සෑහෙන එවුන් ටිකක් අඩා වැටෙනව දැක්ක. උබලට කියන්න මේ සීන් එක ලොකෙ වටේම සිද්ධ වෙන දෙයක්. මම ජීවත් වෙන්නෙ නව සිරිලන්තෙ උනත් මේ වෙනකන් හෙනයක් තිබුනෙ නෑ. කලින් මම ජොබ් 4-5කට දාපු ගමන් අනිවා සති 2-3යි back to work. දැන් මම මාස 3+ ජොබක් හොයනව බල්ලෙක්වත් කතා කරේ නෑ කියපන්කො. Recruiter එවුන් නම් එක එක ජොබ් අරන් එනව ගොඩක් එවා පට්ට මරාල.

    මම කොහොමත් කරේ Contracting වැඩ. Permenant ජොබ් වලින් ඉවත් උනා 2023 වගේ මොකද contractor වල හම්බු කරන්න පුලුවන් වැඩියෙන්. දැන් මම කල්පනා කරන්නෙ මේ ෆීල්ඩ් එකට බ්‍රේක් එකක් ගන්න කාලෙ හරිද කියලත්.

    ලබන අවුරුද්දෙ වගේ ලංකාවට ඇවිත් අවුරුදු කීපයක් ජීවත් වෙන්න හිතන් හිටියෙ අම්මව බලාගෙන නමුත් දැන් යන විදියට මට ප්ලෑන් කරන් ඉදපු ආදායම ගන්න බැරි සීන් එකක් යන්නෙ. මොකද ලංකාවෙ ජීවත් වෙන්න අද කාලෙ දියුණු රටකට වඩා සල්ලි ඔනෙ සීන් එකක්නෙ තියෙන්නෙත්.

    මම දැන් කල්පනා කරන්නෙ එක්කො වෙනස් දෙයක් කරන්න, New business? උබලගෙ අදහස් කියපල්ල බලන්න.

    ලැට් හෝදන franchise නම් තියනව ගානක් දීල ගන්න පුලුවන්. මේක තමා අවසාන තුරුම්පුව හිතන් ඉන්න. :dull:
    idea ekak ganna ahnne salary kohemada machan ube?
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,891
    1
    15,233
    113
    හපුතලේ Root එක foreigns ලා වැඩිය සෙට් වෙන්නේ නෑ බන්. ඇල්ල පැත්තෙන්නේ යන්නේ. ඕක තමා අවුල, ගේමක් ගහනවා touris board එකයි, සබරගමුව කැම්පස් සෙට් එකයි මම දන්න විදියට, මොක ද උන්ගේ කැම්පස් එකේ Tourism වලට අදාල ඩිග්‍රි එකක් හෝ දෙකක් තියනවා. ඒ වගේම උන් එළියේ අයට Diploma එකක් කරනවා.
    Ella ඉඩම් ගනන් වැඩියි. හපුතලේ තාම ලක්ෂ දෙකට අඩුයි Perch එක. ඇල්ල ROI මදි වෙයි කියල හිතෙනව. ඉස්සරහට ඇල්ලෙන් හපුතලේට රැල්ලක් ආවොත් නම් ගොඩ
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,632
    67,979
    113
    NZ job nethi wegena yana ayana unta job website ekak gahapan.man me tike NZ domain ekak develop karawa mara traffic ekak enne. Physical business nan no idea.
     

    danush1987

    Well-known member
  • Sep 3, 2021
    395
    576
    93
    මොකද ලංකාවෙ ජීවත් වෙන්න අද කාලෙ දියුණු රටකට වඩා සල්ලි ඔනෙ සීන් එකක්නෙ තියෙන්නෙත්.
    රු 60000 කින් මාසෙම රන් කරන මිනිස්සු ඉන්නව ඕන තරන්.
     
    • Like
    Reactions: $onny

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    Ella ඉඩම් ගනන් වැඩියි. හපුතලේ තාම ලක්ෂ දෙකට අඩුයි Perch එක. ඇල්ල ROI මදි වෙයි කියල හිතෙනව. ඉස්සරහට ඇල්ලෙන් හපුතලේට රැල්ලක් ආවොත් නම් ගොඩ
    අපි ඕක ඒ දවස් වල ඉඳන් බැලුවා, බෙරගල ඉඳන් වැල්ලවාය පැත්තට හැරෙද්දි ඒ හරියේ හොඳ ප්ලේසස් ටිකක් තියනවා. අනෙක්ව නම් නමට අටවපු අඩු කුලේ ප්ලේස් තියෙන්නේ. Design/Architecture එක ගැන කිසිම හොයා බැලිල්ලක් නෑ, Gardening/Foods ගැන කිසිම අයිඩියා එකක් නැති තැන් තමා ගොඩක් තියෙන්නේ. අයිඩියා සල්ලි තියෙන අය ඇවිත් ඉන්වෙස්ට් කරන්න නෑ return එක අඩු නිසා.

    Foriegners ලා ඒන්නේ ඒ පැත්තට අඩුවෙන්, උඩු දියලුම නිසා Foriegners ටිකක් එන්න ගත්තා ලෝකල්ලා ගිහින් photo ටිකක් ගහලා වයිරල් උනාම. අන්තිමේ දි ගමේ මිනිස්සු හුරන් කන්න ගත්තා. අන්තිමේ දි අපේ ලෝක්ල්ස්ලා ගියාමවත් පාරක්වත් හරියට කියන්නේ නෑ. ලෝකල් ගයිඩ්ලා එක්ක foreigners ලා අවාම ගයිඩ්ට සද්දේ දාලා හෙනම චාටර් සීන්. උන් එකෙන් ඒ රෑට් එක අල්ලන්නෙවත් ඒ ගැන කියන්නෙවත් නෑ. ගම් වල මිනිස්සු කරන්න ඕනේ උඩු දියලුම නගින්න බලන අයට පාර ක්ලියර් කරලා පාත් වේ එක පොඩ්ඩක් බෝඩ් දාලා free enjoy කරගෙන යන්න පුළුවන් විදියට හදලා, ඒ පැත්තේ ප්ලේසස් ටිකක් හදලා, හොඳ foods ටිකක් දිලා වෙන ක්‍රම වලින් සල්ලි හොයන්න කොහෙ ද මුන් පාර පෙන්නන්න කියලම මරා ගන්නවා.

    උඩවලට එන සෙට් එක බලංගොඩට දාගත්ත නම් හරි, එතනින් තමා රූට් එක හදන්න ඕනේ, වැඩේ තියෙන්නේ දැනට උඩවලට එන සෙට් එක තණමල්විලින් දාලා වැල්ලවාය ඇල්ල අල්ලනවා. ඇල්ලේ ඇත්තටම ල#$% නෑ බලන්න. බලංගොඩින් දාගත්තනම් පාරවල් හොඳට හදලා නන්පේරියල්, බෙලිහුල්ඔය, හිරිකටු ඔය, සමනල වැව අවට, කළුපහන, බෙරගල, හපුතලේ සුපිරියට අල්ලන්න පුළුවන්. මේවා ඉතිං බෝර්ඩ් එකයි, මිනිස්ට්‍රි එකයි තමා බලන්න ඕනේ. පාරවල් ටික හරි හරියට තියනවනම් මුලින් බැක්පැකර්ස්ලා හරි ඇවිත් රූට් එක හැදෙනවා.
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,891
    1
    15,233
    113
    අපි ඕක ඒ දවස් වල ඉඳන් බැලුවා, බෙරගල ඉඳන් වැල්ලවාය පැත්තට හැරෙද්දි ඒ හරියේ හොඳ ප්ලේසස් ටිකක් තියනවා. අනෙක්ව නම් නමට අටවපු අඩු කුලේ ප්ලේස් තියෙන්නේ. Design/Architecture එක ගැන කිසිම හොයා බැලිල්ලක් නෑ, Gardening/Foods ගැන කිසිම අයිඩියා එකක් නැති තැන් තමා ගොඩක් තියෙන්නේ. අයිඩියා සල්ලි තියෙන අය ඇවිත් ඉන්වෙස්ට් කරන්න නෑ return එක අඩු නිසා.

    Foriegners ලා ඒන්නේ ඒ පැත්තට අඩුවෙන්, උඩු දියලුම නිසා Foriegners ටිකක් එන්න ගත්තා ලෝකල්ලා ගිහින් photo ටිකක් ගහලා වයිරල් උනාම. අන්තිමේ දි ගමේ මිනිස්සු හුරන් කන්න ගත්තා. අන්තිමේ දි අපේ ලෝක්ල්ස්ලා ගියාමවත් පාරක්වත් හරියට කියන්නේ නෑ. ලෝකල් ගයිඩ්ලා එක්ක foreigners ලා අවාම ගයිඩ්ට සද්දේ දාලා හෙනම චාටර් සීන්. උන් එකෙන් ඒ රෑට් එක අල්ලන්නෙවත් ඒ ගැන කියන්නෙවත් නෑ. ගම් වල මිනිස්සු කරන්න ඕනේ උඩු දියලුම නගින්න බලන අයට පාර ක්ලියර් කරලා පාත් වේ එක පොඩ්ඩක් බෝඩ් දාලා free enjoy කරගෙන යන්න පුළුවන් විදියට හදලා, ඒ පැත්තේ ප්ලේසස් ටිකක් හදලා, හොඳ foods ටිකක් දිලා වෙන ක්‍රම වලින් සල්ලි හොයන්න කොහෙ ද මුන් පාර පෙන්නන්න කියලම මරා ගන්නවා.

    උඩවලට එන සෙට් එක බලංගොඩට දාගත්ත නම් හරි, එතනින් තමා රූට් එක හදන්න ඕනේ, වැඩේ තියෙන්නේ දැනට උඩවලට එන සෙට් එක තණමල්විලින් දාලා වැල්ලවාය ඇල්ල අල්ලනවා. ඇල්ලේ ඇත්තටම ල#$% නෑ බලන්න. බලංගොඩින් දාගත්තනම් පාරවල් හොඳට හදලා නන්පේරියල්, බෙලිහුල්ඔය, හිරිකටු ඔය, සමනල වැව අවට, කළුපහන, බෙරගල, හපුතලේ සුපිරියට අල්ලන්න පුළුවන්. මේවා ඉතිං බෝර්ඩ් එකයි, මිනිස්ට්‍රි එකයි තමා බලන්න ඕනේ. පාරවල් ටික හරි හරියට තියනවනම් මුලින් බැක්පැකර්ස්ලා හරි ඇවිත් රූට් එක හැදෙනවා.
    ඕව තියනවනම් කේස් තමයි. අපිට ඕව කොහොමත් Control කරන්න බෑ
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    Mr.Curious

    Well-known member
  • May 22, 2022
    5,403
    5,111
    113
    Area 51 Crowd GIF by MOODMAN


    World War Z Fall GIF by Xbox




    දුවලා වරෙං

    අපි හැමෝම දැන් Tourism, export ඉන්ඩස්ට්‍රි වලට ගිහින් හාමු 🤣
    Inbound Toursim ahhh
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,421
    4,672
    113
    අඩෝ මෙහෙ තියනව ප්‍රදේශ, ඉල්ලම් වල තියෙන්නෙ රත්තරන්. ඉඩම් පට්ට ගනන් Otago region
    එහෙනම් සවල් තමා බිස්නස් එක :ROFLMAO::ROFLMAO:
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra