අඩේ ක්‍රෙඩිට් කාර්ඩ් දෙකක් දුන්නානේ. මොකක්ද මේ සීන් එක?

thisNameIsForElakiri

Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,671
    10,258
    113
    දෙකක් දුන්නම ඔයා එකක් තව කාට හරි දෙනවනෙ wife ට හරි අම්මට තාත්තට හරි

    එතකොට එක ලිමිට් එකෙන් දෙන්නෙක් spend කරනවා

    එතකොට ඔයා හිර වෙලා late fee, interest ගෙවන්න තියෙන probability එක වැඩියි
    එහෙම එකක් නෙමෙයි සේල්ස් කරන එක්කෙනාට කමිශන් වැඩියෙන් හම්බෙනවා (supplementary card ekata extra commission)
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: banda065

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    Amex walath Original duplicate kiyala thiyenavada, nikan chinese A grade copy wage?
    https://www.americanexpress.lk/ මේකේ තියෙන ඔෆර්ස් ක්ලේම් කරන්න සම්පත් ඇමෙක්ස් එක දීලා බලපන් පුළුවන් නම් පුකට පයින් ගහලා එලවයි. American express credit card eka meheta enne ntb through overseas amex office eken. සම්පත් එකෙන් දෙන්නෙ මෙහෙ ප්‍රින්ට් කරන ලබ්බක්

    Ethakota standard chartered Amex eka?
    ඒක ගැන නම් දන්නෙ නෑ. ඔෆිශියලි ලන්කාවෙ ඇමෙක්ස් ඩීලර් Nations trust bank එක. මන් ගාවත් ඔය දෙකෙන්ම තියෙනවා ඒක නිසයි කියන්නෙ.

    https://www.americanexpress.lk/ මේකේ තියෙන ඔෆර්ස් ක්ලේම් කරන්න සම්පත් ඇමෙක්ස් එක දීලා බලපන් පුළුවන් නම් පුකට පයින් ගහලා එලවයි. American express credit card eka meheta enne ntb through overseas amex office eken. සම්පත් එකෙන් දෙන්නෙ මෙහෙ ප්‍රින්ට් කරන cheap shit ලබ්බක්
    ------ Post added on Mar 28, 2025 at 11:47 AM
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    https://www.americanexpress.lk/ මේකේ තියෙන ඔෆර්ස් ක්ලේම් කරන්න සම්පත් ඇමෙක්ස් එක දීලා බලපන් පුළුවන් නම් පුකට පයින් ගහලා එලවයි. American express credit card eka meheta enne ntb through overseas amex office eken. සම්පත් එකෙන් දෙන්නෙ මෙහෙ ප්‍රින්ට් කරන ලබ්බක්


    ඒක ගැන නම් දන්නෙ නෑ. ඔෆිශියලි ලන්කාවෙ ඇමෙක්ස් ඩීලර් Nations trust bank එක. මන් ගාවත් ඔය දෙකෙන්ම තියෙනවා ඒක නිසයි කියන්නෙ.

    https://www.americanexpress.lk/ මේකේ තියෙන ඔෆර්ස් ක්ලේම් කරන්න සම්පත් ඇමෙක්ස් එක දීලා බලපන් පුළුවන් නම් පුකට පයින් ගහලා එලවයි. American express credit card eka meheta enne ntb through overseas amex office eken. සම්පත් එකෙන් දෙන්නෙ මෙහෙ ප්‍රින්ට් කරන cheap shit ලබ්බක්
    ------ Post added on Mar 28, 2025 at 11:47 AM
    AMEX kiyanne VISA, Mastercard, Cirrus, Maestro wage Payment Network ekak. Mathak wenakan AMEX gaththe NTB witharai. americanexpress.lk kiyanne NTB lage offers thiyena website eka. Oya website eke thiyena ewagen American Express ekenma offers dennne nathima tharam. Ithuru okkoma NTB eken dena ewa. AMEX ekenma denawanam ewa anith banks walatath podui nikan VISA Mastercard Offers wage.

    Man danna tharamin network eka lankawe handle karanne NTB un. Samaharawita anith bank walatath Card gahala denne NTB ma wenna athi.
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    AMEX kiyanne VISA, Mastercard, Cirrus, Maestro wage Payment Network ekak. Mathak wenakan AMEX gaththe NTB witharai. americanexpress.lk kiyanne NTB lage offers thiyena website eka. Oya website eke thiyena ewagen American Express ekenma offers dennne nathima tharam. Ithuru okkoma NTB eken dena ewa. AMEX ekenma denawanam ewa anith banks walatath podui nikan VISA Mastercard Offers wage.

    Man danna tharamin network eka lankawe handle karanne NTB un. Samaharawita anith bank walatath Card gahala denne NTB ma wenna athi.
    වටිනා පිලිතුරක්. ඔච්චර සිද්ධියක් දන්නෙ නෑ මචන්
     
    • Like
    Reactions: dilshan87

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    994
    546
    93
    Sampath American express card
    Nation trust American express card
    Standard charted American express card

    Mewaye wenasa mokakda?
     

    saw1993

    Well-known member
  • Aug 9, 2015
    1,709
    1,716
    113
    Kandy
    Umbata maseta 25000 ta wada fuel, supermarket, utility bills walata yanawanan Amex eka super. Mata hama masema nikan 1500 hambrnawa oken cashback.

    Awuruddata 18000 nikan. Every 100 rupees 1 rupee cashback enawa Amex ekata.
    Amex cash back thama thiyanawada?
     

    Elv888

    Well-known member
  • May 20, 2009
    1,260
    1,317
    113
    👉අපිට සම්පත් එකේ FD එකක් 100,000 annually renew වෙන්න දාල ඒකට against 100,000 Credit card එකක් ගන්න පුළුවන්ද?

    Communication එකක් කරන කෙනෙක් FD දාල Seylan එකෙන් ගත්ත කියල කෙනක් කිව්වා ඒත් ලොකු විස්තරයක් දැනගන්න බැරි උනා...

    👉
    Sampath එකෙන් ඒ ක්‍රමයට ගන්න පුළුවන් නම් allumni association එකකට උනත් FD against ගන්න පුළුවන්ද? ඒගොල්ලන්ගේ අරමුණ online Server space එකට ගෙවන annual charge එක ගෙවිමත් installment වලට office chairs Cupboard laptop වගේ දේවල් purchase කිරීමත
    100000 FD එකට 90000 credit limit එකක් තියෙන card එකක් ගන්න පුළුවන්. FD එකේ වටිනාකමෙන් 90% වක් තමයි දෙන්නේ card එකේ ලිමිට් එක.
     

    ekpeters

    Well-known member
  • Nov 18, 2024
    994
    546
    93
    100000 FD එකට 90000 credit limit එකක් තියෙන card එකක් ගන්න පුළුවන්. FD එකේ වටිනාකමෙන් 90% වක් තමයි දෙන්නේ card එකේ ලිමිට් එක.
    Thanks...

    Alumni association (iskoleka / University ekaka batch ekak) thamunge wiyadam kireem walata credit card ekak Bank FD ekak thiyala ganna puluwanda?

    Purpose eka thamai hosting, domain, server space ekata geweema, office equipment installment walata geweema...

    Reason eka thamai, danata me online geweem karanne eka ekkenage personal credit card walin.. ethakota auditing purpose waladi kase. Members latath wagayak egollange personal ewain mewa gewana kota & claim karaddith prashna....

    FD base credit card ekak wenuwata wenath option thiyenawa nam ekath kiyanna...
     

    Elv888

    Well-known member
  • May 20, 2009
    1,260
    1,317
    113
    Thanks...

    Alumni association (iskoleka / University ekaka batch ekak) thamunge wiyadam kireem walata credit card ekak Bank FD ekak thiyala ganna puluwanda?

    Purpose eka thamai hosting, domain, server space ekata geweema, office equipment installment walata geweema...

    Reason eka thamai, danata me online geweem karanne eka ekkenage personal credit card walin.. ethakota auditing purpose waladi kase. Members latath wagayak egollange personal ewain mewa gewana kota & claim karaddith prashna....

    FD base credit card ekak wenuwata wenath option thiyenawa nam ekath kiyanna...
    Bank ekata call karala balanna.
     

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,960
    833
    113
    29
    Gampaha
    mata visa,master,amex 3 ma dunna, amex and master eka supplymentery cards amex ekata annual fee 500 i master card eka annual fee na kiyala thama qwe