අනිවා බලන්න.... බලලා Comment එකක් දාන්න... අනිත් අය වෙ&#35

Banned

Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    අනිවා බලන්න.... බලලා Comment එකක් දාන්න... අනිත් අය වෙ&#35

    මේ VIDEO දෙක ගැන වැඩිය කියන්න දෙයක් නැ. බලලා හිතට දැනෙනෙ දේ මෙතන කොටලා යන්න.:)








     

    warm182

    Member
    Feb 27, 2008
    1,714
    28
    0
    very emotional....!!!! yez nevr giv up on ur hopes....!!!! belive in ur religion.....hve faith...u will do it sum hw...!! thnxx brow...!!
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....

    :yes:

    very emotional....!!!! yez nevr giv up on ur hopes....!!!! belive in ur religion.....hve faith...u will do it sum hw...!! thnxx brow...!!

    elaz.
    11.gif
     
    • Like
    Reactions: AselaAsanka

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,814
    3,400
    113
    2 eka nam kalin balala thiyenawa..එක බලනකොට ඇස් වලට කදුලු ආවා..:(
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    kiyanna godak dewal hithata awath... kiyanna ekama dayk kiyannam... adenawa... sirawatama adenawa... patta pata pta