අපි ඡන්දේ දුන්නේ මෙහෙම චාටර් කන්නද? 😁🤷‍♂️

acryan

Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Meka manussyak kiyanawa dollar walata newee me business eka yanne kiyala. onna oka thama awula bung. minissunta basic economics awabaodayak wath naa. loke gana general public eka aware naa. mokada hamdama sahana dila dila chanda gundu dila real prashna okkoma yata gahuwaa balaya thibaa hama anduwak ma.

    okkoma hithanne anduwema 100% waradi kiyala.habaiyi 100% ma anduwa waradi na bung. mekata JR ge kal idan hitapu hama rajayak ma wagakiyanna ona.

    Me minissuma thama aiyth jathika alaya awama gihilla Mahinda latama chande denne. oka ithin hadanna amarui thawa 20,30 years yanakam wath
     
    • Like
    Reactions: Darkseid

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,119
    22,211
    113
    ගම මහනුවරයි
    Meka manussyak kiyanawa dollar walata newee me business eka yanne kiyala. onna oka thama awula bung. minissunta basic economics awabaodayak wath naa. loke gana general public eka aware naa. mokada hamdama sahana dila dila chanda gundu dila real prashna okkoma yata gahuwaa balaya thibaa hama anduwak ma.

    okkoma hithanne anduwema 100% waradi kiyala.habaiyi 100% ma anduwa waradi na bung. mekata JR ge kal idan hitapu hama rajayak ma wagakiyanna ona.

    Me minissuma thama aiyth jathika alaya awama gihilla Mahinda latama chande denne. oka ithin hadanna amarui thawa 20,30 years yanakam wath
    anduwa hama ekatama waraddi na.. eth economy crisis ekata anduwa waradi...
    Me minussu nemei $ naya gaththe... me minissu nemei fail project kale... komis gahuwe....

    So mekata 100%k anduwa thamai waradi...
     
    • Like
    Reactions: RLT4U and acryan

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    anduwa hama ekatama waraddi na.. eth economy crisis ekata anduwa waradi...
    Me minussu nemei $ naya gaththe... me minissu nemei fail project kale... komis gahuwe....

    So mekata 100%k anduwa thamai waradi...
    me anduwama newee bung Jr ge kale idan ma inna okkoma wage waradi. Mahinda, Ranil, Chandrika oya okkoma

    Seen eka unee minissu Gota Waddak kiyala pimubuwa wadi bung. ekan thawa kela unaa
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    Gota danne nalu
    Sad Alec Baldwin GIF by The Boss Baby
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,119
    22,211
    113
    ගම මහනුවරයි
    me anduwama newee bung Jr ge kale idan ma inna okkoma wage waradi. Mahinda, Ranil, Chandrika oya okkoma

    Seen eka unee minissu Gota Waddak kiyala pimubuwa wadi bung. ekan thawa kela unaa
    Jrta idan banala wadak na.. me okkoma une 2009n passe... Yudde kalediwath minissu mehema polim wala idala nane..

    Giya anduwata hariyata anduwa karanta dunneth na... balaya ganta kochchara dewal kalada? e karalath mun pali na kiyanawa nam itin wadak na katha karala...

    eka hariyata bas kenek biththi adata badala.. gal walata baninawa wage ... gal ada unath biththi kelin badinta puluwan wenta ona..
    bari nam bas wada nokara ain wenta ona...
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    Meka manussyak kiyanawa dollar walata newee me business eka yanne kiyala. onna oka thama awula bung. minissunta basic economics awabaodayak wath naa. loke gana general public eka aware naa. mokada hamdama sahana dila dila chanda gundu dila real prashna okkoma yata gahuwaa balaya thibaa hama anduwak ma.

    okkoma hithanne anduwema 100% waradi kiyala.habaiyi 100% ma anduwa waradi na bung. mekata JR ge kal idan hitapu hama rajayak ma wagakiyanna ona.

    Me minissuma thama aiyth jathika alaya awama gihilla Mahinda latama chande denne. oka ithin hadanna amarui thawa 20,30 years yanakam wath
    ගම් වල අහිංසකයොන්ගෙන් ඕවා බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා බන්. මේ මිනිස්සුන්ට ඕවා පැහැදිලි කරත් තේරුම් ගන්න පුළුවන් ශක්තියක් නෑ. සාක්ෂරතාව කියන්නෙ සුද්දා අපිට සූප්පු කර කර ඉන්න දුන්න ටොපියක්.
     
    • Like
    Reactions: acryan and RLT4U

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    රාජපක්ෂ ලගේ අනාගතය අදුරු වෙලාම යන සීන් එකක් තියෙන්නේ 🤣 හොඳ වැඩේ
    aniwaaryen ban namal sajith mun dennama rate nayakaya wenna sudusu naha .
    hari or waradi mahinda , premadasa wunge dakshathawen aawe ratata podi deyak hari kara e hakiyaawen .
    habayi arun double ta monaada thiyenne dennaama amuma amu modayao thathhage nama nisaa raganne .

    wena kenek enna one munge bala kanu okkoma uduragena premadasa mahinda awaa wage habayi ehema ekek penna naha eka ekayi inne champika witharayi
     
    • Like
    Reactions: charitha2011

    hitter

    Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,402
    6,539
    113
    එක අතකට මෙහෙම වෙන එක හොදයි. රාජපක්ෂ පවුල කෙල වෙලා හදිගැවිලාම යනවා මෙහෙම වෙන එකෙන්. කන්න නැතිව මැරුණත්... අර නාමල් කියන එකා ජනාදිපති වෙන එක මේ ආත්මෙට වෙන්නේ නෑ මේකෙන්.
     
    • Like
    Reactions: charitha2011

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    එක අතකට මෙහෙම වෙන එක හොදයි. රාජපක්ෂ පවුල කෙල වෙලා හදිගැවිලාම යනවා මෙහෙම වෙන එකෙන්. කන්න නැතිව මැරුණත්... අර නාමල් කියන එකා ජනාදිපති වෙන එක මේ ආත්මෙට වෙන්නේ නෑ මේකෙන්.
    මට පෙනෙන හීන 😂
    යකෝ සති දෙකයි සිංහලට මතක
     
    • Like
    Reactions: hitter

    hitter

    Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,402
    6,539
    113
    මට පෙනෙන හීන 😂
    යකෝ සති දෙකයි සිංහලට මතක

    පොහොට්ටු වේසා බයියෝන්ට චන්ද පොලට ගියාම ඔක්කොම අමතක උනොත් ඉවරයි ඉතින්.
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    ගම් වල අහිංසකයොන්ගෙන් ඕවා බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා බන්. මේ මිනිස්සුන්ට ඕවා පැහැදිලි කරත් තේරුම් ගන්න පුළුවන් ශක්තියක් නෑ. සාක්ෂරතාව කියන්නෙ සුද්දා අපිට සූප්පු කර කර ඉන්න දුන්න ටොපියක්.
    oww bung eka nam atta thama bung :(

    dan dollars nathnam mokake da karanne bung? Munta dan kela wela inne dan hondama ekan anduwata. meka lesi wenne na bung. Mona magulake karannath USD ona :(

    Jrta idan banala wadak na.. me okkoma une 2009n passe... Yudde kalediwath minissu mehema polim wala idala nane..

    Giya anduwata hariyata anduwa karanta dunneth na... balaya ganta kochchara dewal kalada? e karalath mun pali na kiyanawa nam itin wadak na katha karala...

    eka hariyata bas kenek biththi adata badala.. gal walata baninawa wage ... gal ada unath biththi kelin badinta puluwan wenta ona..
    bari nam bas wada nokara ain wenta ona...
    mama kiyanne bung munge waradi thiyanawa godak. a unata pahugiya rajayawal wala waradith okkoma balayata ena untath karagahanna wenawaa.

    dan Mahindayage Loans nisa Yahapalayata untath katta kanna una hondatama. habaiyi Mahinda la a wage dewal karala, "dan Sapada kiyala" ilangata ena anduwen ahana eka waraadi bung. a unata okun kawadda mama waradi kiyala kiuwee :baffled:

    meka ara kisima deyak policy ekake widiyata yanne na ne bung andu maru karata. gu haliyak wela thiyanne dan nam
    ------ Post added on Nov 8, 2021 at 8:42 PM
     
    • Like
    Reactions: Hamu mahaththaya1

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,119
    22,211
    113
    ගම මහනුවරයි
    oww bung eka nam atta thama bung :(

    dan dollars nathnam mokake da karanne bung? Munta dan kela wela inne dan hondama ekan anduwata. meka lesi wenne na bung. Mona magulake karannath USD ona :(


    mama kiyanne bung munge waradi thiyanawa godak. a unata pahugiya rajayawal wala waradith okkoma balayata ena untath karagahanna wenawaa.

    dan Mahindayage Loans nisa Yahapalayata untath katta kanna una hondatama. habaiyi Mahinda la a wage dewal karala, "dan Sapada kiyala" ilangata ena anduwen ahana eka waraadi bung. a unata okun kawadda mama waradi kiyala kiuwee :baffled:

    meka ara kisima deyak policy ekake widiyata yanne na ne bung andu maru karata. gu haliyak wela thiyanne dan nam
    ------ Post added on Nov 8, 2021 at 8:42 PM

    Karanta thiyenne $ eka float karanta ona... $ hoyana ayata e wasiya denta one...
    badu mila wadi wei.. karanta deyak na...Minissu rata gihin $ ewai...

    Touristsla enakal balan innawa nam jiwitheta eka wenne na...
    1. unta kanta na
    2. ena ewunwa huran kanawa...


    Okata hethuwa boru porondu dena eka... minissu nikan kanna vote karala... unta nikan labune nathi unama baninawa...
    owata itin karanta deyak na mata , ubalata lankawe 99% balan inne nikan okkoma karaganta..
     
    • Like
    Reactions: acryan

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    oww bung eka nam atta thama bung :(

    dan dollars nathnam mokake da karanne bung? Munta dan kela wela inne dan hondama ekan anduwata. meka lesi wenne na bung. Mona magulake karannath USD ona :(
    බය වෙන්න එපා බන් ඩොලර් නැත්තටම නැති වෙන්නෙ නෑ. හැබැයි දෙකෝටිය+ ජනගහනයක් නඩත්තු කරන්න නම් මදියි. දෙකෝටිය+ ජනතාවකට හරියන්න ඩොලර් හොයන්න නම් මුන්ට බෑ. ඩොලර් හොයනවට වඩා රටේ ජන ගහනය අඩු කරලා වියදම පාලනය කරන එක තමයි කරන්න හදන්නෙ. ඒකට මුහුන දෙන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්න.
     
    • Sad
    Reactions: acryan