Gota danne nalu.... Wate inna ewunlu waradi... munta mehema wela madi.. man nam kiyanne.. ammapa.. 
anduwa hama ekatama waraddi na.. eth economy crisis ekata anduwa waradi...Meka manussyak kiyanawa dollar walata newee me business eka yanne kiyala. onna oka thama awula bung. minissunta basic economics awabaodayak wath naa. loke gana general public eka aware naa. mokada hamdama sahana dila dila chanda gundu dila real prashna okkoma yata gahuwaa balaya thibaa hama anduwak ma.
okkoma hithanne anduwema 100% waradi kiyala.habaiyi 100% ma anduwa waradi na bung. mekata JR ge kal idan hitapu hama rajayak ma wagakiyanna ona.
Me minissuma thama aiyth jathika alaya awama gihilla Mahinda latama chande denne. oka ithin hadanna amarui thawa 20,30 years yanakam wath
me anduwama newee bung Jr ge kale idan ma inna okkoma wage waradi. Mahinda, Ranil, Chandrika oya okkomaanduwa hama ekatama waraddi na.. eth economy crisis ekata anduwa waradi...
Me minussu nemei $ naya gaththe... me minissu nemei fail project kale... komis gahuwe....
So mekata 100%k anduwa thamai waradi...
Jrta idan banala wadak na.. me okkoma une 2009n passe... Yudde kalediwath minissu mehema polim wala idala nane..me anduwama newee bung Jr ge kale idan ma inna okkoma wage waradi. Mahinda, Ranil, Chandrika oya okkoma
Seen eka unee minissu Gota Waddak kiyala pimubuwa wadi bung. ekan thawa kela unaa
ගම් වල අහිංසකයොන්ගෙන් ඕවා බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා බන්. මේ මිනිස්සුන්ට ඕවා පැහැදිලි කරත් තේරුම් ගන්න පුළුවන් ශක්තියක් නෑ. සාක්ෂරතාව කියන්නෙ සුද්දා අපිට සූප්පු කර කර ඉන්න දුන්න ටොපියක්.Meka manussyak kiyanawa dollar walata newee me business eka yanne kiyala. onna oka thama awula bung. minissunta basic economics awabaodayak wath naa. loke gana general public eka aware naa. mokada hamdama sahana dila dila chanda gundu dila real prashna okkoma yata gahuwaa balaya thibaa hama anduwak ma.
okkoma hithanne anduwema 100% waradi kiyala.habaiyi 100% ma anduwa waradi na bung. mekata JR ge kal idan hitapu hama rajayak ma wagakiyanna ona.
Me minissuma thama aiyth jathika alaya awama gihilla Mahinda latama chande denne. oka ithin hadanna amarui thawa 20,30 years yanakam wath
aniwaaryen ban namal sajith mun dennama rate nayakaya wenna sudusu naha .රාජපක්ෂ ලගේ අනාගතය අදුරු වෙලාම යන සීන් එකක් තියෙන්නේහොඳ වැඩේ
මට පෙනෙන හීනඑක අතකට මෙහෙම වෙන එක හොදයි. රාජපක්ෂ පවුල කෙල වෙලා හදිගැවිලාම යනවා මෙහෙම වෙන එකෙන්. කන්න නැතිව මැරුණත්... අර නාමල් කියන එකා ජනාදිපති වෙන එක මේ ආත්මෙට වෙන්නේ නෑ මේකෙන්.
මට පෙනෙන හීන
යකෝ සති දෙකයි සිංහලට මතක
oww bung eka nam atta thama bungගම් වල අහිංසකයොන්ගෙන් ඕවා බලාපොරොත්තු වෙන්න එපා බන්. මේ මිනිස්සුන්ට ඕවා පැහැදිලි කරත් තේරුම් ගන්න පුළුවන් ශක්තියක් නෑ. සාක්ෂරතාව කියන්නෙ සුද්දා අපිට සූප්පු කර කර ඉන්න දුන්න ටොපියක්.


mama kiyanne bung munge waradi thiyanawa godak. a unata pahugiya rajayawal wala waradith okkoma balayata ena untath karagahanna wenawaa.Jrta idan banala wadak na.. me okkoma une 2009n passe... Yudde kalediwath minissu mehema polim wala idala nane..
Giya anduwata hariyata anduwa karanta dunneth na... balaya ganta kochchara dewal kalada? e karalath mun pali na kiyanawa nam itin wadak na katha karala...
eka hariyata bas kenek biththi adata badala.. gal walata baninawa wage ... gal ada unath biththi kelin badinta puluwan wenta ona..
bari nam bas wada nokara ain wenta ona...

oww bung eka nam atta thama bung
dan dollars nathnam mokake da karanne bung? Munta dan kela wela inne dan hondama ekan anduwata. meka lesi wenne na bung. Mona magulake karannath USD ona
mama kiyanne bung munge waradi thiyanawa godak. a unata pahugiya rajayawal wala waradith okkoma balayata ena untath karagahanna wenawaa.
dan Mahindayage Loans nisa Yahapalayata untath katta kanna una hondatama. habaiyi Mahinda la a wage dewal karala, "dan Sapada kiyala" ilangata ena anduwen ahana eka waraadi bung. a unata okun kawadda mama waradi kiyala kiuwee
meka ara kisima deyak policy ekake widiyata yanne na ne bung andu maru karata. gu haliyak wela thiyanne dan nam
------ Post added on Nov 8, 2021 at 8:42 PM
බය වෙන්න එපා බන් ඩොලර් නැත්තටම නැති වෙන්නෙ නෑ. හැබැයි දෙකෝටිය+ ජනගහනයක් නඩත්තු කරන්න නම් මදියි. දෙකෝටිය+ ජනතාවකට හරියන්න ඩොලර් හොයන්න නම් මුන්ට බෑ. ඩොලර් හොයනවට වඩා රටේ ජන ගහනය අඩු කරලා වියදම පාලනය කරන එක තමයි කරන්න හදන්නෙ. ඒකට මුහුන දෙන්න ලෑස්ති වෙලා ඉන්න.oww bung eka nam atta thama bung
dan dollars nathnam mokake da karanne bung? Munta dan kela wela inne dan hondama ekan anduwata. meka lesi wenne na bung. Mona magulake karannath USD ona![]()