ඕක කොහෙන්ද බන් ගන්න පුළුවන්? කීයද ගාන?
JesonRulez Well-known member Jul 17, 2013 18,684 1,936 113 ළිං පතුල Sep 29, 2015 #21 ඕක කොහෙන්ද බන් ගන්න පුළුවන්? කීයද ගාන?
ijay Well-known member Aug 19, 2014 7,339 1,055 113 MaHaRaGaMa Sep 29, 2015 #23 JesonRulez said: ඕක කොහෙන්ද බන් ගන්න පුළුවන්? කීයද ගාන? Click to expand... YoungWeezy said: oka kiayda bn Click to expand... me labba market karanna nemei ban thread1 damme
JesonRulez said: ඕක කොහෙන්ද බන් ගන්න පුළුවන්? කීයද ගාන? Click to expand... YoungWeezy said: oka kiayda bn Click to expand... me labba market karanna nemei ban thread1 damme
J JagathCreations Member Nov 29, 2012 19 1 0 Sep 29, 2015 #24 ijay said: me labba market karanna nemei ban thread1 damme Click to expand...
nrjayasinghe Well-known member Mar 7, 2007 18,128 3,557 113 46 Buttala Sep 29, 2015 #25 කම්බි දෙකක් ශෝට් කරපන්
mldarshana Well-known member Apr 2, 2007 34,059 1,404 113 ආශ්චර්ය අභියස :nerd: Sep 29, 2015 #26 meken maduruwo merenawada ban ... ekak ganna ona
kellsupun Member Feb 12, 2010 61,910 3,299 0 Disce aut Discede Sep 29, 2015 #27 mldarshana said: meken maduruwo merenawada ban ... ekak ganna ona Click to expand...
Dineth1990 Well-known member Apr 30, 2014 756 249 63 Sep 29, 2015 #28 ඔය දුම් ඇල්ලුවට දෙහි ගෙඩි පාවිච්චි කරාට ඔකෙන් මදුරුවො මරන එක නතර කරයිද? ඔකෙන් වැඩක් නෑ කියල පෙන්නන්න බලන්න... වතුර ටැප් 1කට ඇල්ලුවනම් හරි..
ඔය දුම් ඇල්ලුවට දෙහි ගෙඩි පාවිච්චි කරාට ඔකෙන් මදුරුවො මරන එක නතර කරයිද? ඔකෙන් වැඩක් නෑ කියල පෙන්නන්න බලන්න... වතුර ටැප් 1කට ඇල්ලුවනම් හරි..
ijay Well-known member Aug 19, 2014 7,339 1,055 113 MaHaRaGaMa Sep 29, 2015 #29 Dineth1990 said: ඔය දුම් ඇල්ලුවට දෙහි ගෙඩි පාවිච්චි කරාට ඔකෙන් මදුරුවො මරන එක නතර කරයිද? ඔකෙන් වැඩක් නෑ කියල පෙන්නන්න බලන්න... වතුර ටැප් 1කට ඇල්ලුවනම් හරි.. Click to expand... ai ban maduruwo ena1 adu unama stop karaine mata meka nuke karanna ona without any physical damages
Dineth1990 said: ඔය දුම් ඇල්ලුවට දෙහි ගෙඩි පාවිච්චි කරාට ඔකෙන් මදුරුවො මරන එක නතර කරයිද? ඔකෙන් වැඩක් නෑ කියල පෙන්නන්න බලන්න... වතුර ටැප් 1කට ඇල්ලුවනම් හරි.. Click to expand... ai ban maduruwo ena1 adu unama stop karaine mata meka nuke karanna ona without any physical damages
kaushala1988 Well-known member Oct 27, 2008 4,413 1,238 113 තමාගෙම ලෝකේ තමා Sep 29, 2015 #30 shape eke vaporizer ekak gahala thiyapan maduruwo wisiruwaa harinna
D ASS Member Feb 4, 2015 92 10 0 AssParade Sep 30, 2015 #32 mama nam thatha ekka kathakaranne ne lesiyen. mokak hari ahuwoth katha karanawa. nikan paw purawa ganna one nethi nisa. ona deyak karaganna kiyala mage paduwe innawa.
mama nam thatha ekka kathakaranne ne lesiyen. mokak hari ahuwoth katha karanawa. nikan paw purawa ganna one nethi nisa. ona deyak karaganna kiyala mage paduwe innawa.
hashan.perera@y Active member Oct 15, 2006 612 114 43 Gampaha Sep 30, 2015 #34 Haws wenkita janel dorawal wahala dahan
nokia4n Well-known member Apr 7, 2008 888 383 83 Finland Sep 30, 2015 #35 Circuit ekata lunu (salt) wathura tikak dapan kela wela yanna
London Mahathun Well-known member Jul 17, 2015 2,642 534 113 ලන්ඩන් වත්ත Sep 30, 2015 #36 ප්ලාස්ටික් පිගානකට පොල්තෙල් ටිකක් ගාලා වනපන්. මදුරුව ඒකෙ ඇලෙන්න.
lalindutj Well-known member Sep 12, 2010 3,267 1,166 113 Sep 30, 2015 #37 මම කියන්නද උබ තාත්තට කලින් ඕක අරන් ඉන්න මදුරුවෝ ඔක්කොම මරපන් එතකොට තාත්ත අපායේ යන්නේ නැනේ
SHAPE_SHIFTER_007 Member Dec 3, 2012 3,788 159 0 Purgatory Sep 30, 2015 #38 හ්ම්ම්ම්. හැබැයි ඕකෙන් ඒවෙලාවට එන සවුන්ඩ් එක පට්ට.