adoo ehemath wenawada ban???![]()
ow macho ehema wenawa kochchara on kalath on wenne ne ethakota.mama kiuwa widiyata karala balanna.(processor eka galawala fan ekak langa hari A/c ekak langa hari tiyanna machn.)

Lankawe copmuters use karanawan machan aniwa UPS ekak hari Power surge ekak pawichchi karanna.
Akunak hinda godak hardware walata excessive current gihin wenna puluwan. Damage wela athi. Habai hoda PSU ekak nam echchara baya wenna epa.
Kokatath hoda thanakata gihin check karala balanna
Danne nathi deyak hinda thaniyama monawath karanna yanna epa. aparade damage wenna puluwan. Hoda computer shop ekakata dila check karagaththoth thamai hoda

PSu ekath auruddakata kalin damme man.

ado eth router peo tv wada kerenawane..
eka paarak on unath ekkane ban![]()
අම්මටසිරි.. තෝ අරක බාගන්න ගිහින්ද හැමිනිලා ගියේ..


Ow mageth eka parak una. Network port ekai, On board VGA ekai 2ma giya. Man eta passe exteral VGA ekak and Network card ekak gahan wada kare.
Mageth Netwrok wire eka haraha current eka avith thibune. eth router ekata awualak une na.
Mage nam network port eka blub wada kare ma na.


meke maaru kale natte processor ekai,ram ekai witarai ban gattata passe..hard ekai..
anith okkoma aluthen damma monitor ekenth paata aul.
Oya widihata mage parana ups eka pissu kelala pereda doon gaala mage PSU eka giyaa![]()
ado dan mama mekata tawa kaali gahanna yana eka terumak na neda?meke maaru kale natte processor ekai,ram ekai witarai ban gattata passe..hard ekai..
anith okkoma aluthen damma monitor ekenth paata aul.
![]()
ow bn...Banis badu !
1.5gb wagefilestream Walin Direct banna epai , Torrent ohoma banna Giyama Epa wenawa ne. Gb Kiyaka File ekak bannada damme ?
Oya widihata mage parana ups eka pissu kelala pereda doon gaala mage PSU eka giyaa![]()



ups එකක් ගන්න කම්මැලි හිතුනද බන්? දොරකට ලොක් එකක් ඕන වගේ තමයි බන් ups එකත්. වැඩේ ගොඩ දාගනින්. ups එකකුත් ගනින් මචන්.