අයියෝ ඉඳල වැඩක් නෑ...මන් මොකක්ද කරන්නේ,?

mastersir

Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    ow macho ehema wenawa kochchara on kalath on wenne ne ethakota.mama kiuwa widiyata karala balanna.(processor eka galawala fan ekak langa hari A/c ekak langa hari tiyanna machn.)

    hmm ok machan..eth orange network light eka paththuwena eka ai ban?:(
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    Lankawe copmuters use karanawan machan aniwa UPS ekak hari Power surge ekak pawichchi karanna.
    Akunak hinda godak hardware walata excessive current gihin wenna puluwan. Damage wela athi. Habai hoda PSU ekak nam echchara baya wenna epa.
    Kokatath hoda thanakata gihin check karala balanna
    Danne nathi deyak hinda thaniyama monawath karanna yanna epa. aparade damage wenna puluwan. Hoda computer shop ekakata dila check karagaththoth thamai hoda
     
    Last edited:

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    Lankawe copmuters use karanawan machan aniwa UPS ekak hari Power surge ekak pawichchi karanna.
    Akunak hinda godak hardware walata excessive current gihin wenna puluwan. Damage wela athi. Habai hoda PSU ekak nam echchara baya wenna epa.
    Kokatath hoda thanakata gihin check karala balanna
    Danne nathi deyak hinda thaniyama monawath karanna yanna epa. aparade damage wenna puluwan. Hoda computer shop ekakata dila check karagaththoth thamai hoda

    hmm thanks machan..eth man maasa 4ta witara kalin aluthen daapu motherboard eka meka..mekath gihinnam wadak na ban aluth ekak daala...:baffled::baffled: PSu ekath auruddakata kalin damme man.:angry::angry:
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    ado eth router peo tv wada kerenawane..
    eka paarak on unath ekkane ban :(

    Ow mageth eka parak una. Network port ekai, On board VGA ekai 2ma giya. Man eta passe exteral VGA ekak and Network card ekak gahan wada kare.

    Mageth Netwrok wire eka haraha current eka avith thibune. eth router ekata awualak une na.

    Mage nam network port eka blub wada kare ma na.
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    filestream Walin Direct banna epai , Torrent ohoma banna Giyama Epa wenawa ne. Gb Kiyaka File ekak bannada damme ?
     

    u.saradiyel

    Well-known member
  • Jul 23, 2011
    5,038
    2,143
    113
    EARTH
    ups එකක් ගන්න කම්මැලි හිතුනද බන්? දොරකට ලොක් එකක් ඕන වගේ තමයි බන් ups එකත්. වැඩේ ගොඩ දාගනින්. ups එකකුත් ගනින් මචන්.
     

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    Ow mageth eka parak una. Network port ekai, On board VGA ekai 2ma giya. Man eta passe exteral VGA ekak and Network card ekak gahan wada kare.

    Mageth Netwrok wire eka haraha current eka avith thibune. eth router ekata awualak une na.

    Mage nam network port eka blub wada kare ma na.

    ado dan mama mekata tawa kaali gahanna yana eka terumak na neda?:(:(:( meke maaru kale natte processor ekai,ram ekai witarai ban gattata passe..hard ekai..:(:( anith okkoma aluthen damma monitor ekenth paata aul.:(
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113

    ado dan mama mekata tawa kaali gahanna yana eka terumak na neda?:(:(:( meke maaru kale natte processor ekai,ram ekai witarai ban gattata passe..hard ekai..:(:( anith okkoma aluthen damma monitor ekenth paata aul.:(

    Uba poddak hithala balanna Network card ekai, extrnal vga ekai aduma awa gathtthat 11k - 15k wage yai man hithanne. Poddak eta kalin board ekata awulak wela nadda kiyala check kara ganna.

    Monitor eka awul aththe VGA ekata kela wechcha nisa
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    Yako MB ekata warranty thiyenawanam shape eke maaru karaganna balapan..wikunapu ekata ahentgen replace karala dei. Anika ai yako PC ekata direct Ethernet cable ekak gahanne ? WiFi use karapan.
     

    mastersir

    Well-known member
  • Sep 27, 2015
    1,346
    59
    48
    Banis badu !
    ow bn...
    filestream Walin Direct banna epai , Torrent ohoma banna Giyama Epa wenawa ne. Gb Kiyaka File ekak bannada damme ?
    1.5gb wage
    Oya widihata mage parana ups eka pissu kelala pereda doon gaala mage PSU eka giyaa :baffled:
    :(:(:(
    ups එකක් ගන්න කම්මැලි හිතුනද බන්? දොරකට ලොක් එකක් ඕන වගේ තමයි බන් ups එකත්. වැඩේ ගොඩ දාගනින්. ups එකකුත් ගනින් මචන්.

    mekata tawa kaali gahanna hitenne na ban mata..