ඌරන්ට මොන සෞඛ්ය ද බන්කාට කියන්න ද බන් ?දැන් ලංකාවේ ගමක් ගමක් ගානේ virologist ලා vaccine experts ලා ඉනන්වා ඕන තරම්
..හැබැයි මාස්ක් එකක් හරියට දාන්නේ නෑ.. කන්න බොන්න කලින් වත් අත්දෙක සබන් ටිකක් දාලා හරියට හෝදන්නේ නෑ... අනවශ්ය ගමන් බිමන් නොගිහින් ඉන්නේ නැ..රංචු ගැහිලා එකතු වෙන්න එපා කිව්වට අහන්නේ නෑ
වෙරියන්ට් එකකට vaccine එක ගානේ හැදුවත් වැඩක් තියද ?
![]()

sirawata oi, me wayasa aiyth kawada gannada bung?මේ හුත්තෙ ලෙඩෙන් ගැලවීමක්නං මේ කපේට නෑ වගේඅපේ ජීවිතේ හොදම කාලෙ උට්ටො මේ ගෙවල් අස්සෙ ගෙවිලා යන්නෙ
![]()
Ow bn ... Wesa cheena huttige puthala....kochchara plans thibbada...මේ හුත්තෙ ලෙඩෙන් ගැලවීමක්නං මේ කපේට නෑ වගේඅපේ ජීවිතේ හොදම කාලෙ උට්ටො මේ ගෙවල් අස්සෙ ගෙවිලා යන්නෙ
![]()
sirawata oi, me wayasa aiyth kawada gannada bung?
මොනවා කරලා හරි චීනෙටත් පාන් කියාගන්න බැරිවෙන්න හිකිලා යනවනං එච්චරයි.කොරෝනා බයෝ වෙපන් එකක් කියලා ඔප්පු වෙලා ඔකුන්ට ඇමරිකාව + බටහිර රටවල් වලින් ගහන්න ගත්තොත් නං පට්ටOw bn ... Wesa cheena huttige puthala....kochchara plans thibbada...
Oya pakai anthima mohethe Olympics walin 2md hnama mata hena sathutak aawe...
1st una nam un lokema jaya gatta wage
සිරාවට බංමේ හුත්තෙ ලෙඩෙන් ගැලවීමක්නං මේ කපේට නෑ වගේඅපේ ජීවිතේ හොදම කාලෙ උට්ටො මේ ගෙවල් අස්සෙ ගෙවිලා යන්නෙ
![]()
2026 wage wenakan mae sellama yay ban.aye vaccine hadai aye gahanna wei,