TFS. මෙතනට යන ගමනම පුදුමාකාර අත්දැකීමක්. මේ පරිසරයේ නොතේරෙන ගුප්ත සුන්දරත්වයක් තියෙනවා.
BTW, මම හරි ආසයි ලංකාවේ පුරාණ ශිෂ්ටාචාරයක treasure/artifact එකක් තේමා කරගෙන uncharted game එකක් හදනවා නම්. අපරාදේ ඒ series එක ඉවර වුනේ.
BTW, මම හරි ආසයි ලංකාවේ පුරාණ ශිෂ්ටාචාරයක treasure/artifact එකක් තේමා කරගෙන uncharted game එකක් හදනවා නම්. අපරාදේ ඒ series එක ඉවර වුනේ.