ඕක ලොකු කණුවක් පක්ෂේ ඇතුලේ. කරන්නම දෙයක් නැති නිසා කථානායක කමින් අහකට දැම්ම මිසක් නැත්තං තාම පොර කථානායක.මූව නම් පක්ශෙන් නෙරපන්න ඕන.
ඕක ලොකු කණුවක් පක්ෂේ ඇතුලේ. කරන්නම දෙයක් නැති නිසා කථානායක කමින් අහකට දැම්ම මිසක් නැත්තං තාම පොර කථානායක.මූව නම් පක්ශෙන් නෙරපන්න ඕන.
බීලා පිස්සෙක් වගේ පාරේ වාහනයක් එලවන එක හියුමන් එර්ර එකක් වෙනවා ද බන්බයියන්ට වෙන ටොපික්ස් නැති නිසා හියුමන් එරර්ස් අල්ලන් දගලනවා

මු AKD රහස් දන්නවා ඇති එකයිMuta AKD baya Ai?
එක එකාට ඇගවල් වල හැඩතල වලට නම් පට බැද බැද හිටපු උන්ට වෙච්ච දෙයක්.බයියන්ට වෙන ටොපික්ස් නැති නිසා හියුමන් එරර්ස් අල්ලන් දගලනවා
Mu thamai man hithanne unlucky pora ,man muwa meet wela thiyenawa 2015 wage podi vision thiyena porak ,boru prof wenna gihila cha una dan minihage life eka downwards wage yanneබීලා පිස්සෙක් වගේ පාරේ වාහනයක් එලවන එක හියුමන් එර්ර එකක් වෙනවා ද බන්
එහෙම නම් හියුමන් එරර් එක තියෙන්නේ රන්වලයාගේ දෙමවුපියන් ගේ
මු AKD රහස් දන්නවා ඇති එකයි
------ Post added on Dec 12, 2025 at 8:32 AM
Man hithanne AKD inner circle mu inne ,ekai oya mukuth karanne nathuwa inneAnura mehema hana unwa thiyagena kohomada rata hadanne?
අනේ මන්දා මුගේ නම් කිසිම ප්රසන්න පෙනුමක් නෑ හෙන හොර මුණක් තියෙන්නේMu thamai man hithanne unlucky pora ,man muwa meet wela thiyenawa 2015 wage podi vision thiyena porak ,boru prof wenna gihila cha una dan minihage life eka downwards wage yanne
තාම ඒ ළමයට යුක්තිය ඉටු උනේ නෑ තමුන්ගේ කෙනෙක් ට උනාම තේරෙයි උඔටඇයි ලාල් කාන්තගේ, අනුරාධපුර ප්රිෂන් එක ඉස්සරහ කහ ඉරි උඩ මත වුණ එක මතක් වුණේ නැද්ද

Eeta kalin ube ara nalla male thread eka update karapan muge hati daala.මූව නම් පක්ශෙන් නෙරපන්න ඕන.
Eeta kalin ube ara nalla male thread eka update karapan muge hati daala.
Aparade bn ubata yana oxygen tika.බයියන්ට වෙන ටොපික්ස් නැති නිසා හියුමන් එරර්ස් අල්ලන් දගලනවා