parliament eken elawala daanna kale hari neda?මේව හෝදන්න පිස්සුද බං ? එතකොට අපිත් වටපඩ සිලි බයියො ගාණටම වැටෙනවනෙ![]()
but Ranwala powerfull wage AKD ta wada

parliament eken elawala daanna kale hari neda?මේව හෝදන්න පිස්සුද බං ? එතකොට අපිත් වටපඩ සිලි බයියො ගාණටම වැටෙනවනෙ![]()

Man dakka Maha Dobi Bharatha nam lawata hodanawa MP vehicle thiyenne ona drive keken inna ona nathan mahansi bla bla galaමේව හෝදන්න පිස්සුද බං ? එතකොට අපිත් වටපඩ සිලි බයියො ගාණටම වැටෙනවනෙ![]()
Sirawata ?Man dakka Maha Dobi Bharatha nam lawata hodanawa MP vehicle thiyenne ona drive keken inna ona nathan mahansi bla bla gala
meka aththada? newswire eka normally boru danne na neda?
@Robinhood wage ekek @Voltage @skymicro @topkollek
@Rick Sanchezz redi hodanawa dakketh na kalekin![]()
හලෝ පාටලී සහෝබයියන්ට වෙන ටොපික්ස් නැති නිසා හියුමන් එරර්ස් අල්ලන් දගලනවා
හලෝ රන්වල බ්රෝමූව නම් පක්ශෙන් නෙරපන්න ඕන.
ඔක්සිජන් කන්නද බන්Aparade bn ubata yana oxygen tika.
Gan wathura adara bedala coordinate karala mahansilu unta ,Maha dobi kiyana widiyata munta multitasking baSirawata ?
Ethakota me labbo serama sepa sampath epa kiyala newei da aawe ? Ai dan driversla ona ?
Hamme bn mun nam.Gan wathura adara bedala coordinate karala mahansilu unta ,Maha dobi kiyana widiyata munta multitasking ba
මුගේ ආචාර්ය උපාධිය හෝඳපු ඒකේ මෙව්වා මොනවාද?මේව හෝදන්න පිස්සුද බං ? එතකොට අපිත් වටපඩ සිලි බයියො ගාණටම වැටෙනවනෙ![]()
දිට්ටා වලින් මිට්ටා බේරගන්න හෝදපු හැටි නම් දනන්වාමේව හෝදන්න පිස්සුද බං ? එතකොට අපිත් වටපඩ සිලි බයියො ගාණටම වැටෙනවනෙ![]()
ඔව් අහින්සකයින්ට මඩ ගහනව බීලලු හිටියෙ තාම වාර්තා ඇවිත් නෑ...විපක්ශෙට සටන් පාට නැතුව දගලනවOwa nam mada. Ukunta driver la innawa wagana elawanna
ඔලුව කෙලින් තියාගන්න බැරිවෙන්න බීලා ඉදලා තියෙන්නේ ඌට සීරීම් තුවාලයක් වත් නෑඔව් අහින්සකයින්ට මඩ ගහනව බීලලු හිටියෙ තාම වාර්තා ඇවිත් නෑ...විපක්ශෙට සටන් පාට නැතුව දගලනව![]()
ඔව් අහින්සකයින්ට මඩ ගහනව බීලලු හිටියෙ තාම වාර්තා ඇවිත් නෑ...විපක්ශෙට සටන් පාට නැතුව දගලනව![]()
