ඇත්තටම Solar Panel එකක් දාන එකෙන් සල්ලි ඉතුරු කරන්න පුලුවන්ද ?

Pundit

Well-known member
  • Oct 18, 2022
    508
    570
    93
    සමහරු කියනවා solar panel කාලයක් පාවිච්චී කරාට පස්සේ battery එක මාරු කරන්න වෙනවා කියලා. මේකේ ක්ෂය වෙන දේවල් තව තියෙනවද ? මේකේ තියෙන hidden cost ටික එකතු කරලා බැලුවම ඇත්තටම solar panel එකක් භාවිතා කරන එක වාසි දායකද ? මම මේ තීරණයක් ගන්න බැරුව ඉන්නේ.
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    Puluwan ban, panel ekak mechanical damage nethuwa use kaloth 15-20yrs puluwan best case 25yrs puluwan.
    honda LFP pack nam BMS ekak daala hariyata use kaloth 8000 cycles pluluwan. Full discharge karanne nethuwa 20-80% soc range eke use kaloth eeta wada puluwan..

    Ee kiyanne 20yrs wage puluwan dekama, hebei inverter eka Warranty denne 10 years. 15yrs wage puluwan wei honda inverters, eeta passe repair Karala thawa Tika kaalayak use karanna puluwan wei..
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,917
    113
    salli newe ban oka watinne current kapanna gattama,current giyama etc.
    වැඩේ කරගත්තද

    Sorry maden pannata
    gewal 2k thiyenawa ekaka
    unit 120 - 140 Athara yanne. Mata ghanna idea ekak thiyenawa.

    Anith eke Unit 80 - 120 athare yanne. Advice ekak denna @Tricle_Buwa
    Me consumption ekata nam ongrid system ekakata yana eka economical, power cut ekakata backup ekak one ne nam hebei.
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 8:55 AM
     

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,589
    16,440
    113
    මොකෝ බැරි..ඵහෙනම් ගිණි ගණන් දීලා ලෝකේ ඕවා දායිද මිනිස්සු
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Pundit

    Well-known member
  • Oct 18, 2022
    508
    570
    93
    On grid gahapan 5 kw wage shape battery gahanna epa therumak naha
    එහෙම හොඳයි වගේ නේද ?

    Puluwan ban, panel ekak mechanical damage nethuwa use kaloth 15-20yrs puluwan best case 25yrs puluwan.
    honda LFP pack nam BMS ekak daala hariyata use kaloth 8000 cycles pluluwan. Full discharge karanne nethuwa 20-80% soc range eke use kaloth eeta wada puluwan..

    Ee kiyanne 20yrs wage puluwan dekama, hebei inverter eka Warranty denne 10 years. 15yrs wage puluwan wei honda inverters, eeta passe repair Karala thawa Tika kaalayak use karanna puluwan wei..
    හොඳ උපදෙසක්
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 8:56 AM

    salli newe ban oka watinne current kapanna gattama,current giyama etc.
    ඔව් එහෙම වෙන්නත් පුළුවන්
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 8:57 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Choot

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    320
    250
    63
    වැඩේ කරගත්තද


    Me consumption ekata nam ongrid system ekakata yana eka economical, power cut ekakata backup ekak one ne nam hebei.
    ------ Post added on Aug 29, 2026 at 8:55 AM
    Cost eka gena idea ekak denna puluwan da ?
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,917
    113
    Cost eka gena idea ekak denna puluwan da ?
    850,000 wage yai. Oken masekata 500-600 units wage generation ekak enawa. Ethakota 200k use unth 400 units wage ithuru wenawa. Ekata per unit 24 gane payment ganna puluwan
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    MOZ

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    1,242
    784
    113
    mata hithune 8th year eke indan salli ithuru wenawa kiyala.
    habai, pahugiya kaale electric bills wadi una, rupiyala awapramanaya wela, solar tax add karapu nisa(kalin loke watema government benefits), shipping cost wadi nisa solar expensive still
    habai kalin gatta ayata godak laaba athi
     
    • Like
    Reactions: NRTG and wtsamantha

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,536
    113
    මම නම් දානව..ඉස්සරහට කරන්ට් නැතුව ඉන්න වෙයි කියල හිතෙනවා ලෝකෙට මේ වෙන දේවල් ඵක්ක
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Gunther