සමහරු කියනවා solar panel කාලයක් පාවිච්චී කරාට පස්සේ battery එක මාරු කරන්න වෙනවා කියලා. මේකේ ක්ෂය වෙන දේවල් තව තියෙනවද ? මේකේ තියෙන hidden cost ටික එකතු කරලා බැලුවම ඇත්තටම solar panel එකක් භාවිතා කරන එක වාසි දායකද ? මම මේ තීරණයක් ගන්න බැරුව ඉන්නේ.
ඔව් මේ ගැන තීරණයක් ගන්න අමාරුයිAne manda.will see matath hitha ganna be
Ethakota byd car wala battery ekath 7 years walin replace karanna one da?mona battery th kayak gihama replace karanna wenawa ban
7 yrs wage puluwan
මාසෙට unit කීයක් use වෙනවද ?
වැඩේ කරගත්තදsalli newe ban oka watinne current kapanna gattama,current giyama etc.
Me consumption ekata nam ongrid system ekakata yana eka economical, power cut ekakata backup ekak one ne nam hebei.Sorry maden pannata
gewal 2k thiyenawa ekaka
unit 120 - 140 Athara yanne. Mata ghanna idea ekak thiyenawa.
Anith eke Unit 80 - 120 athare yanne. Advice ekak denna @Tricle_Buwa
මේ ගැන මාත් confuse වෙලා ඉන්නේEthakota byd car wala battery ekath 7 years walin replace karanna one da?
Lithium Ion batteries nam ikmanata degrade wenawa..
LiFeSo4 battery wala kathawa wenasmona battery th kayak gihama replace karanna wenawa ban
7 yrs wage puluwan
එහෙම හොඳයි වගේ නේද ?On grid gahapan 5 kw wage shape battery gahanna epa therumak naha
හොඳ උපදෙසක්Puluwan ban, panel ekak mechanical damage nethuwa use kaloth 15-20yrs puluwan best case 25yrs puluwan.
honda LFP pack nam BMS ekak daala hariyata use kaloth 8000 cycles pluluwan. Full discharge karanne nethuwa 20-80% soc range eke use kaloth eeta wada puluwan..
Ee kiyanne 20yrs wage puluwan dekama, hebei inverter eka Warranty denne 10 years. 15yrs wage puluwan wei honda inverters, eeta passe repair Karala thawa Tika kaalayak use karanna puluwan wei..
ඔව් එහෙම වෙන්නත් පුළුවන්salli newe ban oka watinne current kapanna gattama,current giyama etc.
Cost eka gena idea ekak denna puluwan da ?වැඩේ කරගත්තද
Me consumption ekata nam ongrid system ekakata yana eka economical, power cut ekakata backup ekak one ne nam hebei.
------ Post added on Aug 29, 2026 at 8:55 AM
850,000 wage yai. Oken masekata 500-600 units wage generation ekak enawa. Ethakota 200k use unth 400 units wage ithuru wenawa. Ekata per unit 24 gane payment ganna puluwanCost eka gena idea ekak denna puluwan da ?