ඇයි බන් කෙල්ලෝ අපිට මෙහෙම කරන්නේ?

dj ice cold

Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    matath oya wadema meh dawaswala wela thiyanawa machan......
    mage godak langin indapu girl kenek...
    mage prashna waladi godak help kara eya.
    wenadata mn msg ka'na late unoth pita pita calls....magenuth waraddak una.
    i told her sorry..... she accepted it....kianne mage waraddak nallu...
    bt mata call karannawath eap qwa, msg karath udin pallen rip k'ne......
    reason eka kelin qwa nm duka na....hitapu gaman kanata gahanna wage mehema karanakota??????

    mona welada manda......:(:(
    Aththamai, hithenawa okkoma allala dala suicide k'na :(:(:(:(



    දකින දකින කෙල්ලට ලව් කරන්න ගියාම ඔහොම වෙනවා :nerd:
     

    NO_MeRcY

    Well-known member
  • Jun 14, 2010
    5,423
    449
    83
    Singapore
    මේ මිනිහෝ :rofl:

    Hand-1.jpg


    සදා අත පමනි :rofl: