matath oya wadema meh dawaswala wela thiyanawa machan......
mage godak langin indapu girl kenek...
mage prashna waladi godak help kara eya.
wenadata mn msg ka'na late unoth pita pita calls....magenuth waraddak una.
i told her sorry..... she accepted it....kianne mage waraddak nallu...
bt mata call karannawath eap qwa, msg karath udin pallen rip k'ne......
reason eka kelin qwa nm duka na....hitapu gaman kanata gahanna wage mehema karanakota??????
mona welada manda......
Aththamai, hithenawa okkoma allala dala suicide k'na![]()
දකින දකින කෙල්ලට ලව් කරන්න ගියාම ඔහොම වෙනවා







