ඇයි බන් කෙල්ලෝ අපිට මෙහෙම කරන්නේ?
මචන් මම වැඩිය එළකිරි එකේ posts දාන කෙනෙක් නෙමෙයි. ඒවුනාට මං මේ THREAD එක දාන්නේ මගේ හිතේ වේදනාවටයි, මේ වගේ සිද්ධියක් උබලටත් වෙලා තියෙනවනම් උබලගේ අදහස් උදහස් දැන ගන්නයි.
ගිය අවුරුද්දේ A/L EXAM ඉවර වුනාට පස්සේ කෙල්ලෙක් මාත් එක්ක ONLINE SET වුණා.එදා පටන් ගත්තු FRIENDSHIP එක මේ වෙනකන් කිසි අවුලක් නැතුව අරන් ආව. දැන් මාස 6 කට කිට්ටුයි. ඒ වුනාට මචන්, දැන් දවස් 4,5 ක් ඉඳලා කෙල්ල කිසි සද්දයක් වත් නෑ. අඩුම තරමින් SMS එකක් වත් නෑ. ඉස්සර නම් හිටියේ මට නිකන් පණ උනත් දෙන්න වගේ. (මේ ළගක් වෙනකන් ම එහෙමයි. ) ඉස්සර මචන් දවසකට අඩුම ගානේ MESSAGES 100 ක් 120 ක් විතර එවපු කෙල්ල ට කොහොමද බන් මාව එක පාරට ම එපා උනේ? වෙනද මහා රෑ 3,4 වෙනකන් text කරා. පැය ගණන් එක දිගට කතා කරා. දැන් දවස් 3,4 ක ඉදල වගක්වත් නෑ.
දැන් PHONE එක දවසම off කරලා. කෙල්ලගේ credit ඉවර වෙලා කියල මං reload කරත් කිසි වගක්වත් නෑ., ඊයේ රෑ 1.30 විතර මචන් මං CALL කරන්න try කරනකොට phone එක ring උනා. එත් ඒ එක්කම call එක cut කරලා දාල ආයේ off කර ගත්ත. ඊට පස්සේ මං call කරන එක නැවැත්තුවා. කෙල්ලට email කරත් එකකටවත් reply නෑ.
වෙනද මචන් මම එහෙම සද්ද නැතුව පැය භාගයක් හිටියොත් ඒකි මට කොච්චර messages එවනව ද?
ෆොනේ එකට answer කරනවා නම් කතා කරලා හරි විසඳ ගන්න තිබුනා. එත් එහෙම වත් නෑ බන්. මෙච්චර fit එකේ ඉඳල කිසිම හේතුවක් නැතුව මාව ignore කරන එක සාදාරණ ද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලපන්.
හිත එකඟ කරගෙන ගානක් හදන්නවත් බෑ පුදුම upset එකක් දැනෙන්නෙ. මාස ගණක friendship එකක් මෙහෙම දවසෙන් දෙකෙන් අමතක කරන්නේ කොහොමද බන්?
කටුස්සෝ පාට මාරු කරනවා වගේ කොහොම ද කෙල්ලෝ එක පාරටම වෙනස් වෙන්නේ?
ඉතින් එළකිරි යාලුවනේ උබලට මෙහෙම් සීන් එකක් උනොත් උබල මොකද කරන්නේ? තරහ නැතුව උබලගේ අදහස් ටිකක් දාල යන්න.
මේවා කියවල තව එක කොල්ලෙක් හරි , online set වෙන කෙල්ලෝ හින්ද අමාරුවේ වැටෙන එකෙන් නතර කරගන්නත් පුළුවන් වේවි..




මචන් මම වැඩිය එළකිරි එකේ posts දාන කෙනෙක් නෙමෙයි. ඒවුනාට මං මේ THREAD එක දාන්නේ මගේ හිතේ වේදනාවටයි, මේ වගේ සිද්ධියක් උබලටත් වෙලා තියෙනවනම් උබලගේ අදහස් උදහස් දැන ගන්නයි.
ගිය අවුරුද්දේ A/L EXAM ඉවර වුනාට පස්සේ කෙල්ලෙක් මාත් එක්ක ONLINE SET වුණා.එදා පටන් ගත්තු FRIENDSHIP එක මේ වෙනකන් කිසි අවුලක් නැතුව අරන් ආව. දැන් මාස 6 කට කිට්ටුයි. ඒ වුනාට මචන්, දැන් දවස් 4,5 ක් ඉඳලා කෙල්ල කිසි සද්දයක් වත් නෑ. අඩුම තරමින් SMS එකක් වත් නෑ. ඉස්සර නම් හිටියේ මට නිකන් පණ උනත් දෙන්න වගේ. (මේ ළගක් වෙනකන් ම එහෙමයි. ) ඉස්සර මචන් දවසකට අඩුම ගානේ MESSAGES 100 ක් 120 ක් විතර එවපු කෙල්ල ට කොහොමද බන් මාව එක පාරට ම එපා උනේ? වෙනද මහා රෑ 3,4 වෙනකන් text කරා. පැය ගණන් එක දිගට කතා කරා. දැන් දවස් 3,4 ක ඉදල වගක්වත් නෑ.
දැන් PHONE එක දවසම off කරලා. කෙල්ලගේ credit ඉවර වෙලා කියල මං reload කරත් කිසි වගක්වත් නෑ., ඊයේ රෑ 1.30 විතර මචන් මං CALL කරන්න try කරනකොට phone එක ring උනා. එත් ඒ එක්කම call එක cut කරලා දාල ආයේ off කර ගත්ත. ඊට පස්සේ මං call කරන එක නැවැත්තුවා. කෙල්ලට email කරත් එකකටවත් reply නෑ.
වෙනද මචන් මම එහෙම සද්ද නැතුව පැය භාගයක් හිටියොත් ඒකි මට කොච්චර messages එවනව ද?
ෆොනේ එකට answer කරනවා නම් කතා කරලා හරි විසඳ ගන්න තිබුනා. එත් එහෙම වත් නෑ බන්. මෙච්චර fit එකේ ඉඳල කිසිම හේතුවක් නැතුව මාව ignore කරන එක සාදාරණ ද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලපන්.
හිත එකඟ කරගෙන ගානක් හදන්නවත් බෑ පුදුම upset එකක් දැනෙන්නෙ. මාස ගණක friendship එකක් මෙහෙම දවසෙන් දෙකෙන් අමතක කරන්නේ කොහොමද බන්?
කටුස්සෝ පාට මාරු කරනවා වගේ කොහොම ද කෙල්ලෝ එක පාරටම වෙනස් වෙන්නේ?
ඉතින් එළකිරි යාලුවනේ උබලට මෙහෙම් සීන් එකක් උනොත් උබල මොකද කරන්නේ? තරහ නැතුව උබලගේ අදහස් ටිකක් දාල යන්න.
මේවා කියවල තව එක කොල්ලෙක් හරි , online set වෙන කෙල්ලෝ හින්ද අමාරුවේ වැටෙන එකෙන් නතර කරගන්නත් පුළුවන් වේවි..













